This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:dene:retro-game-console [2022/05/27 22:21] alexandru.bejan0708 [Rezultate Obţinute] |
pm:prj2022:dene:retro-game-console [2022/05/27 22:31] (current) alexandru.bejan0708 [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 48: | Line 48: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | Ca mediu de dezvoltare pentru am ales Arduno IDE. | + | Ca mediu de dezvoltare pentru proiect am ales **Arduno IDE**. |
- | Am folosit biblioteca "LiquidCristal_I2C" pentru controlul display-ului LCD 1602 prin I2C. Bibliotecile "SPI.h", "Adafruit_GFX.h" si "Adafruit_PCD8544.h" au fost folosite pentru controlul display-ului de Nokia, prin proticolul SPI. | + | Am folosit biblioteca "LiquidCristal_I2C" pentru controlul display-ului LCD 1602 prin I2C. Bibliotecile "SPI.h", "Adafruit_GFX.h" si "Adafruit_PCD8544.h" au fost folosite pentru controlul display-ului de Nokia, prin protocolul SPI. |
- | Funcționalitatea proiectului a fost spartă in funcții pentru a fi mai usor de uramtit cursul execuției programului. | + | Funcționalitatea proiectului a fost spartă in funcții pentru a fi mai usor de urmarit cursul execuției programului. |
In loop în funcție de valoarea unei variabile de stare a programului, se poate ajunge în funcția responsabila pentru meniul principal, in diversele meniuri pentru setari ale consolei, in modul de joc sau in ecranul de final al jocului. | In loop în funcție de valoarea unei variabile de stare a programului, se poate ajunge în funcția responsabila pentru meniul principal, in diversele meniuri pentru setari ale consolei, in modul de joc sau in ecranul de final al jocului. | ||
Line 76: | Line 76: | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
- | Mi s-a parut foarte interesant acest proces prin care am putut sa creez o miniconsola de jocuri. Cu toate acestea, daca ar fi sa o iau de la inceput, nu stiu daca as mai incerca sa fac alt joc deoarece odata cu marirea complexitatii s-au simtiti limitarile hardware ale arduinio-ului uno, fiind destul de dificil sa creez o experienta fluida la final. | + | Mi s-a parut foarte interesant acest proces prin care am putut sa creez o miniconsola de jocuri. Cu toate acestea, daca ar fi sa o iau de la inceput, nu stiu daca as mai incerca sa fac alt joc deoarece odata cu marirea complexitatii am resimtiti limitarile hardware ale arduinio-ului uno, fiind destul de dificil sa creez o experienta fluida la final. |
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | Fisierele folosite in cadrul proiectului: {{:pm:prj2022:dene:bejan_alex_proiect_pm.zip| Arhiva Proiect}} |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== |