This is an old revision of the document!


Laser Whack-a-Mole

Autor: Damian Robert-Eugen

Grupa: 334CC

Introducere

Pentru realizarea proiectului, am pornit de la o potentiala tema pentru licenta, si anume o modalitate de a elimina insecte nedorite zburatoare. Am fost inspirat de eficacitatea scutului aerian Phalanx CIWS, dar din moment ce majoritatea materialelor necesare ar fi fost imposibil de procurat din postura de civil, m-am rezumat la a crea o tureta cu laser. O simpla tureta controlabila ar fi intrat in categoria de tutorial de 15 minute pe YT, asa ca m-am decis sa adaug un element de tintire/detectie. Aceste elemente componente se preteaza perfect pe un joc de Whack-A-Mole.

Consider ca este util ca o modalitate placuta de a petrece timpul, cat si in scop didactic, realizarea acestuia fiind o experienta practica utila in realizarea proiectelor dinamice cu microcontrollere.

Descriere generală

Jucatorul va putea controla o tureta laser cu ajutorul unui joystick. Cu aceasta va tinti la un grid format din LED-uri care se vor aprinde in pozitii aleatorii la un interval de timp. La terminarea jocului dupa un anumit timp, jucatorul va putea sa-si vizualizeze scorul din jocul precedent si sa apese butonul de reset pentru a incepe un joc nou.

Schema bloc

Layout

Schema electrica

Hardware Design

Componente

  • Placuta arduino
  • Breadboard
  • Servomotoare
  • Rezistente
  • Fire de legatura
  • LED-uri
  • Receptoare laser
  • Dioda laser
  • Joystick
  • 2 module MUX/DEMUX
  • Modul Pan/Tilt

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/dene/laser_whackamole.1653906331.txt.gz · Last modified: 2022/05/30 13:25 by robert_eugen.damian
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0