This is an old revision of the document!
Autor : Popa Catalin Gabriel
Proiectul meu isi propune sa faca un sistem de irigare cu draperie. Acesta o sa tina cont de umiditatea pamantului, si o sa il ude automat daca scade sub o anumita valoare, de asemenea o sa tina cont si de intensitatea luminoasa iar peste un anumit procentaj o sa puna o draperie peste floare, folosesc un lcd pentru a arata valorile de lumina si umiditate. Mi-am achizitionat 2 ficusi de cateva luni si am decis sa automatizez udarea plantei. Proiectul in sine te invata cum sa lucrezi cu senzori de diferite tipuri si cu alte concepte de pm (debouncing).
Un utilizator o sa umple paharelul cu apa. Apasa lung pe buton astfel incat contorul din interiorul arduinou-lui sa fie resetat, si dupa poate sa plece sa isi vada de treaba. Aparatul monitorizeaza atat nivelul de apa din pamant cat si intensitatea luminoasa iar atunci cand sunt depasite anumite limite acesta se “apara” prin udare sau prin tragerea draperiei. Valorile preluate de catre cei doi senzori sunt trimisi constant catre un ecran lcd, de asemenea tot pe ecran o sa apara si procentajul de apa ramas.
Lista piese:
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Un sistem de udare de plante automat, care vine la pachet cu o draperie automata impotriva soarelui. Plus o aprofundare mai buna a elementelor de PM.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Lista link-uri: * Adaugare buton https://www.arduino.cc/en/Tutorial/BuiltInExamples/Button. * Conectarea ecranului https://mschoeffler.com/2019/06/20/arduino-tutorial-making-the-kmr-1-8-spi-tft-display-work/