This is an old revision of the document!
Spanzuratoarea
Introducere
Spânzurătoarea este un joc de cuvinte. Un cuvant trebuie ghicit si este reprezentat de un șir de linii, fiecare linie reprezentând o literă a cuvântului. Dacă jucător ghicește o literă ce se află în cuvânt, în toate pozițiile unde aceasta apare va fi completat. Dacă litera nu se află în cuvânt, Un element din diagrama „spânzurătoarea” este desenat.
Descriere generală
O listă de cuvinte este definita intr-o variabila, din care programul va selecta aleatoriu. Butoane sunt folosite pentru miscarea printre litere si pentru a face selectii. Cand o litera este selectata programul afiseaza o * în loc de litera si selectia nu se poate face din nou. Daca cuvantul este ghicit jocul va fi castigat daca nu atunci va fi pierdut.
Hardware Design
Piese:
- Arduino Uno
- LCD Keypad Shield
- USB Connector
- Butoane
Software Design
W.I.P
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Filmare : *coming soon*
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse