This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:cstan:tracker [2022/05/27 22:45] marian.noaghea [[[https://www.youtube.com| Demo]]] |
pm:prj2022:cstan:tracker [2022/05/27 23:26] (current) marian.noaghea [Descriere] |
||
|---|---|---|---|
| Line 6: | Line 6: | ||
| ==== Descriere ==== | ==== Descriere ==== | ||
| - | Proiectul reprezinta un tracker pentru numarul de pasi parcursi intr-o zi, si masurarea in timp real a pulsului persoanei. Pentru a vizualiza informatiile poti urmari displayul dispozitivului sau telefonul mobil, acesta avand o conexiune bluetooth, trackerul iti mai poate aduce aminte printr-un semnal sonor sa bei apa. | + | Proiectul reprezinta un tracker pentru numarul de pasi parcursi intr-o zi, si masurarea in timp real a pulsului persoanei. Pentru a vizualiza informatiile poti urmari displayul dispozitivului sau telefonul mobil, acesta avand o conexiune bluetooth, trackerul iti mai poate aduce aminte printr-un semnal sonor sa faci miscare, informatiile referitoare la puls si la numarul de pasi poate fi vazut atat pe telefon cat si pe display. |
| ==== Utilitate ==== | ==== Utilitate ==== | ||
| Line 67: | Line 67: | ||
| {{:pm:prj2022:cstan:final_m.jpeg?300|}} | {{:pm:prj2022:cstan:final_m.jpeg?300|}} | ||
| - | ====[[https://www.youtube.com| Demo]] ==== | + | ==== Demo ==== |
| + | [[https://youtu.be/3uPdEN51cec| Youtube Link]] | ||
| + | |||
| + | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
| + | |||
| + | Configurare I2C:\\ | ||
| + | https://www.youtube.com/watch?v=xVC0X_PE_XE | ||
| + | |||
| + | Senzor puls:\\ | ||
| + | https://pulsesensor.com/pages/getting-advanced | ||
| + | |||
| + | Pedometru:\\ | ||
| + | https://www.engineersgarage.com/arduino-based-walking-steps-distance-calculator-adxl345/ | ||
| + | |||
| + | How to Do Timers Correctly:\\ | ||
| + | https://create.arduino.cc/projecthub/Arduino_Scuola/limitations-of-delay-how-to-do-timers-correctly-833e9e | ||
| + | |||
| + | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||