This is an old revision of the document!
Snake Game
Introducere
Jocul original Snake de pe Nokia 5110 realizat cu ajutorul Arduino.
Descriere generală
Acest proiect incepe prin meniul de joc ce cuprinde 3 optiuni: play (jocul propriu-zis), highscore (care afiseaza cel mai inalt scor atins) si settings (unde poti schimba contrastul, activa/dezactiva lumina, activa/dezactiva sunetul). Controlul sarpelui se face prin intermediul a 4 butoane (sus, jos, stanga, dreapta) sau prin intermediul unui joystick analogic.
Lista de piese:
Arduino Uno
Breadboard
Nokia 5110 LCD display
Piezo buzzer
4 push buttons
Generic joystick module
Jumper wires
Resistors
Hardware Design
Conexiuni pini:
Display
RST - D3
CE - D4
DC - D5
DIN - D11
CLK - D13
VCC - 3.3V Arduino
LIGHT - D7
GND - GND Arduino
Joystick
VCC -5V Arduino
GND - GND Arduino
VRx - A2
VRy - A3
Buzzer
VCC - D12
GND - GND Arduino
ButtonUP - D0
ButtonDOWN - D1
ButtonLEFT - D8
ButtonRIGHT - D2
GND buttons - GND Arduino
Software Design
Pentru acest proiect am creat doua variante de cod: una in care controlul sarpelui functioneaza prin intermediul butoanelor, iar alta in care controlul sarpelui functioneaza prin intermediul joystick-ului, navigarea prin meniu facandu-se in continuare prin intermediul celor 4 butoane.
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse