Snake Game

Doncu Matei

Introducere

Jocul original Snake de pe Nokia 5110 realizat cu ajutorul Arduino.

Descriere generală

Acest proiect incepe prin meniul de joc ce cuprinde 3 optiuni: play (jocul propriu-zis), highscore (care afiseaza cel mai inalt scor atins) si settings (unde poti schimba contrastul, activa/dezactiva lumina, activa/dezactiva sunetul). Controlul sarpelui se face prin intermediul a 4 butoane (sus, jos, stanga, dreapta) sau prin intermediul unui joystick analogic.

Lista de piese:

  • Arduino Uno
  • Breadboard
  • Nokia 5110 LCD display
  • Piezo buzzer
  • 4 push buttons
  • Generic joystick module
  • Jumper wires
  • Resistors

Hardware Design

Conexiuni pini:

Display RST - D3 CE - D4 DC - D5 DIN - D11 CLK - D13 VCC - 3.3V Arduino LIGHT - D7 GND - GND Arduino

Joystick VCC -5V Arduino GND - GND Arduino VRx - A2 VRy - A3

Buzzer VCC - D12 GND - GND Arduino

ButtonUP - D0 ButtonDOWN - D1 ButtonLEFT - D8 ButtonRIGHT - D2 GND buttons - GND Arduino

Software Design

Pentru acest proiect am creat doua variante de cod: una in care controlul sarpelui functioneaza prin intermediul butoanelor, iar alta in care controlul sarpelui functioneaza prin intermediul joystick-ului, navigarea prin meniu facandu-se in continuare prin intermediul celor 4 butoane.

Rezultate Obţinute

Concluzii

Un proiect distractiv din care am invatat multe lucruri noi despre Arduino, lucruri care cu siguranta imi vor fi de folos in urmatorii ani de facultate.

Download

Jurnal

6 mai - achizitionare componente

7 mai - asamblare proiect

8 mai - proiectare, adaptare cod, testare, functionare partiala, multumire partiala

PAUZA

14-15 mai - modificare cod, testare, functionare completa

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/cstan/snake_game.txt · Last modified: 2022/05/25 00:35 by matei.doncu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0