This is an old revision of the document!


Joc dinozaur

Introducere

Grumezescu Rares 333CC

Acest proiect are ca scop realizarea unui joc cu un dinozaur care sare garduri. Jocul se afiseaza pe un ecran LCD I2C, unde va fi reprezentat un dinozaur care sare niste obstacole de forma unor garduri.

La momentul inceperii jocului, jucatorul are posibilitatea de a alege unul din cele 3 grade de dificultate ale jocului: Easy, Medium, Hard. Jocul consta din 3 nivele, care se succed in momentul in care jucatorul a ajuns la un scor suficient de mare.

Atat selectarea gradului de dificultate, cat si saritul gardurilor vor fi posibile prin apasarea unui buton existent pe breadboard.

Jucatorul are la dispozitie 3 vieti, pierzand cate una in momentul coliziunii cu un obstacol. Jocul contine si 3 LED-uri care se aprind in functie de numarul de vieti ramase. Cu cat vietile se imputineaza, cu atat ledurile se sting unul dupa altul, atentionand jucatorul in privinta numarului de vieti pe care le mai are.

In momentul in care player-ul se izbeste de un obstacol, un buzzer va suna, indicand coliziunea care tocmai a avut loc.

Jocul mai dispune si de un scor ce apare permanent pe ecran in coltul din dreapta sus, indicand scorul pe care jucatorul l-a obtinut pana in acel moment.

Descriere generală

Hardware Design

Schema electrica

Hardware Design

  • 1 x Arduino Uno
  • 1 x Breadboard
  • 1 x Ecran LCD 1602 cu interfata I2C si Backlight Albastru
  • 1 x Buton
  • 3 x Led
  • 1 x Buzzer
  • 1 x Rezistenta(1K Ohmi) pentru buzzer
  • 4 x Rezistenta(220 Ohmi) pentru led-uri
  • 1 x Rezistenta(220 Ohmi) pentru buton
  • 3 x Fir Tata-Tata pentru led-uri
  • 4 x Fir Mama-Tata pentru ecranul LCD
  • 1 x Fir Tata-Tata pentru buton
  • 1 x Fir Tata-Tata pentru buzzer
  • 1 x Fir Tata-Tata pentru GND

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/cstan/500.1653680772.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 22:46 by rares.grumezescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0