This is an old revision of the document!
Arvat Ovidiu Daniel - 333CC
Se apasa un buton, iar apoi se updateaza ecranul Nokia a5110 corespunzator. Buzzer-ul este triggerit atat de apasarea butonului de atac, cat si de coliziunile din cadrul jocului.
In cadrul functiei loop() are loc toata logica jocului. Mai intai se verifica in ce stadiu se afla jocul(inceput, jocul propriu-zis sau final), iar, in functie de caz, pe ecran sunt afisate mesajele corespunzatoare. Mai jos se afla o scurta descriere a fiecarui stadiu:
Pentru afisarea textului s-a utilizat functia declarata in header-ul suport pentru ecranul Nokia a5110 print.
Pentru afisarea jucatorului, obstacolelor, gloantelor si pickup-urilor s-au folosit functiile denumite corespunzator drawPlayer(), drawObstacles(), drawBullets(), drawLives(), iar pentru updatarea entitatilor la fiecare frame s-au utilizat functiile updatePlayer(), updateObstacles(), updateBullets() si updateLives().
In cadrul implementarii au fost tratate si coliziunile cu marginile ecranului(isInside), precum si coliziunile intre entitati(circleCircleCollision).
Butoane:
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab0-2022
https://www.youtube.com/watch?v=VPGRqML_v0w&ab_channel=educ8s.tv
Led-uri:
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab0-2022
https://www.youtube.com/watch?v=e1FVSpkw6q4&ab_channel=DroneHow
Buzzer:
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab2-2022
https://www.youtube.com/watch?v=SkGmtsA69ts&ab_channel=MERTArduino%26Tech