This is an old revision of the document!
Arvat Ovidiu Daniel - 333CC
In cadrul functiei loop() are loc toata logica jocului. Mai intai se verifica in ce stadiu se afla jocul(inceput, jocul propriu-zis sau final), iar, in functie de caz, pe ecran sunt afisate mesajele corespunzatoare. Mai jos se afla o scurta descriere a fiecarui stadiu:
Pentru afisarea textului s-a utilizat functia declarata in header-ul suport pentru ecranul Nokia a5110 print.
Pentru afisarea jucatorului, obstacolelor, gloantelor si pickup-urilor s-au folosit functiile denumite corespunzator drawPlayer(), drawObstacles(), drawBullets(), drawLives(), iar pentru updatarea entitatilor la fiecare frame s-au utilizat functiile updatePlayer(), updateObstacles(), updateBullets() si updateLives().
In cadrul implementarii au fost tratate si coliziunile cu marginile ecranului(isInside), precum si coliziunile intre entitati(circleCircleCollision).
Butoane:
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab0-2022
https://www.youtube.com/watch?v=VPGRqML_v0w&ab_channel=educ8s.tv
Led-uri:
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab0-2022
https://www.youtube.com/watch?v=e1FVSpkw6q4&ab_channel=DroneHow
Buzzer:
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/lab/lab2-2022
https://www.youtube.com/watch?v=SkGmtsA69ts&ab_channel=MERTArduino%26Tech