This is an old revision of the document!


Pong Game

Coconu Robert-Iulian 332AB

Introducere

Functionalitatea de baza a jocului pong este mentinerea unei mingi in aria ecranului folosind o bara plasata lateral. Pong a fost creat pentru divertisment, prin scor se poate forma o competitie intre utilizatori. Originalul joc Pong a aparut in 1972 creat de Atari, idea acestui joc are la baza conceptul pe ping-pong electronic. Implementarea acestui joc este utila pentru a avea experienta cu crearea unui proiect electronic complet, usor de inteles si folosit de utilizatori.

Descriere Generala

La pornirea jocului ecranul este activat si este pornit jocul PONG in varianta impotriva peretelui. Prin miscarea joystick-ului utilizatorul controleaza o bara laterala cu care incearca sa nu lase mingea sa treaca de el.

Prin apasarea joystick-ului se intra in meniul de setari, pentru trecerea la urmatoarea setare se apasa din nou pe buton. Buzzerul emite sunete atunci cand mingea atinge peretii sau iese in afara arei definite de ecran.

Hardware Design

Lista componente:

  • ARDUINO UNO R3 ATMEGA328P
  • ECRAN OLED 0.95”
  • BREADBOARD
  • MODUL JOYSTICK PS2 COMPATIBIL ARDUINO
  • MODUL BUZZER ACTIV
  • FIRE

Software Design

Mediul de dezvoltare

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/cristip/ponggame.1653315551.txt.gz · Last modified: 2022/05/23 17:19 by robert.coconu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0