This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:cristip:pong_game_2 [2022/05/29 15:24] elena.calcan |
pm:prj2022:cristip:pong_game_2 [2022/05/29 21:39] (current) elena.calcan |
||
|---|---|---|---|
| Line 56: | Line 56: | ||
| * Obstacolul isi schimba pozitia si dimensiunea dupa ce este lovit de minge sau la inceperea unei noi runde. Atunci cand bila loveste obstacolul, acesta ricoseaza. | * Obstacolul isi schimba pozitia si dimensiunea dupa ce este lovit de minge sau la inceperea unei noi runde. Atunci cand bila loveste obstacolul, acesta ricoseaza. | ||
| * Jocul se termina atunci cand unul dintre jucatori ajunge la numarul maxim de puncte, selectat din meniu. | * Jocul se termina atunci cand unul dintre jucatori ajunge la numarul maxim de puncte, selectat din meniu. | ||
| - | * La sfarsit se afiseaza pe display castigatorul si se sarbatoresete castigul lui prin redearea unei piese la buzzer. | + | * La sfarsit se afiseaza pe display castigatorul si se sarbatoresete castigul lui prin redearea unei piese la buzzer. Pe urma se trece din nou la pagina de meniu. |
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| - | <note tip> | + | {{ rezultat_pongv2.jpg?664 x 546 }} |
| - | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
| - | </note> | + | ** Reprezentare imagini ** |
| + | |||
| + | 1. Stanga sus -> circuit electric | ||
| + | |||
| + | 2. Dreapta sus -> pagina de meniu in care se doreste selectarea cifrei 5 | ||
| + | |||
| + | 3. Stanga jos -> bara de loading | ||
| + | |||
| + | 4. Dreapta jos -> desfasurare joc | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Aici se poate gasi un [[https://drive.google.com/drive/folders/1hT7z8P12vtGG49nF-HN9FSsSU9aWy-ET?usp=sharing| Demo]]. | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| - | ===== Download ===== | + | Proiectul a fost util pentru a intelege legatura dintre hardware si software si cum sa le combin rezultand astfel un produs palpabil. |
| - | <note warning> | + | ===== Download ===== |
| - | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
| - | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | Codul sursa este valabil pe [[https://github.com/elenacalcan26/PongGame-v2.0 | GitHub]]. |
| - | </note> | + | |
| - | ===== Jurnal ===== | + | Arhiva: {{ponggamev2.zip}} |
| - | <note tip> | ||
| - | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
| - | </note> | ||
| ===== Resurse ===== | ===== Resurse ===== | ||