This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:cristip:pong_game_2 [2022/05/29 15:16] elena.calcan |
pm:prj2022:cristip:pong_game_2 [2022/05/29 21:39] (current) elena.calcan |
||
---|---|---|---|
Line 56: | Line 56: | ||
* Obstacolul isi schimba pozitia si dimensiunea dupa ce este lovit de minge sau la inceperea unei noi runde. Atunci cand bila loveste obstacolul, acesta ricoseaza. | * Obstacolul isi schimba pozitia si dimensiunea dupa ce este lovit de minge sau la inceperea unei noi runde. Atunci cand bila loveste obstacolul, acesta ricoseaza. | ||
* Jocul se termina atunci cand unul dintre jucatori ajunge la numarul maxim de puncte, selectat din meniu. | * Jocul se termina atunci cand unul dintre jucatori ajunge la numarul maxim de puncte, selectat din meniu. | ||
- | * La sfarsit se afiseaza pe display castigatorul si se sarbatoresete castigul lui prin redearea unei piese la buzzer. | + | * La sfarsit se afiseaza pe display castigatorul si se sarbatoresete castigul lui prin redearea unei piese la buzzer. Pe urma se trece din nou la pagina de meniu. |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | {{ rezultat_pongv2.jpg?664 x 546 }} |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | ** Reprezentare imagini ** |
+ | |||
+ | 1. Stanga sus -> circuit electric | ||
+ | |||
+ | 2. Dreapta sus -> pagina de meniu in care se doreste selectarea cifrei 5 | ||
+ | |||
+ | 3. Stanga jos -> bara de loading | ||
+ | |||
+ | 4. Dreapta jos -> desfasurare joc | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Aici se poate gasi un [[https://drive.google.com/drive/folders/1hT7z8P12vtGG49nF-HN9FSsSU9aWy-ET?usp=sharing| Demo]]. | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
- | ===== Download ===== | + | Proiectul a fost util pentru a intelege legatura dintre hardware si software si cum sa le combin rezultand astfel un produs palpabil. |
- | <note warning> | + | ===== Download ===== |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | Codul sursa este valabil pe [[https://github.com/elenacalcan26/PongGame-v2.0 | GitHub]]. |
- | </note> | + | |
- | ===== Jurnal ===== | + | Arhiva: {{ponggamev2.zip}} |
- | <note tip> | ||
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
- | </note> | ||
===== Resurse ===== | ===== Resurse ===== | ||
* https://learn.adafruit.com/monochrome-oled-breakouts/arduino-library-and-examples | * https://learn.adafruit.com/monochrome-oled-breakouts/arduino-library-and-examples | ||
+ | * https://lastminuteengineers.com/oled-display-arduino-tutorial/ | ||
* https://www.youtube.com/watch?v=u5drIsmr6UM&ab_channel=%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD | * https://www.youtube.com/watch?v=u5drIsmr6UM&ab_channel=%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BD | ||
* https://create.arduino.cc/projecthub/ronfrtek/arduino-oled-display-menu-with-option-to-select-e85f04 | * https://create.arduino.cc/projecthub/ronfrtek/arduino-oled-display-menu-with-option-to-select-e85f04 |