This is an old revision of the document!


Memory Game

Dicu Florin-Catalin 332CB

Introducere

Joc de memorie bazat pe retinerea si reproducerea secventelor de culori afisate de led-uri. Dupa ce secventa de culori a fost afisata, jucatorul trebuie sa apese butoanele corespunzatoare ordinii ledurilor. La apasarea butoanelor un buzzer va scoate un sunet care sa confirme daca butonul apasat este corect sau gresit. Scorul va fi afisat pe un display, iar dificultatea jocului creste in functie de scorul curent.

Descriere generală

Pentru a incepe jocul, se va apasa pe oricare dintre butoane. Pe ecran se va afisa scorul curent(0 pentru inceputul jocului). Se vor aprinde pe rand cele 4 leduri corespunzatoare secventei de culori, iar jucatorul trebuie sa o reproduca folosind cele 4 butoane. Atunci cand jucatorul va introduce corect secventa buzzer-ul va produce un sunet, scorul va creste si va fi afisata o noua secventa de culori, mai complicata decat cea anterioara. Daca timpul jucatorului a expirat sau daca acesta a apasat butoanele in ordinea gresita, buzzer-ul va produce un alt sunet iar jocul se va termina.

Schema bloc

Hardware Design

=== Lista de piese: ===

  • Arduino UNO
  • 4 LED-uri
  • 4 butoane
  • Buzzer
  • Componente de baza
  • Modul RTC

=== Schema electrica ===

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/cristip/memorygame.1652782718.txt.gz · Last modified: 2022/05/17 13:18 by florin_catalin.dicu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0