This is an old revision of the document!
Memory Game
Dicu Florin-Catalin 332CB
Introducere
Joc de memorie bazat pe retinerea si reproducerea secventelor de culori afisate de led-uri. Dupa ce secventa de culori a fost afisata, jucatorul trebuie sa apese butoanele corespunzatoare ordinii ledurilor. La apasarea butoanelor un buzzer va scoate un sunet care sa confirme daca butonul apasat este corect sau gresit. Scorul va fi afisat pe un display, iar dificultatea jocului creste in functie de scorul curent.
Descriere generală
Pentru a incepe jocul, se va apasa pe oricare dintre butoane. Pe ecran se va afisa scorul curent(0 pentru inceputul jocului). Se vor aprinde pe rand cele 4 leduri corespunzatoare secventei de culori, iar jucatorul trebuie sa o reproduca folosind cele 4 butoane. Atunci cand jucatorul va introduce corect secventa buzzer-ul va produce un sunet, iar scorul va creste. Daca timpul jucatorului a expirat sau daca acesta a apasat butoanele in ordinea gresita, buzzer-ul va produce un alt sunet iar jocul se va termina.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF