Into The Maze
Sorin-Gabriel Mateescu
332CB
Introducere
Proiectul vizeaza implementarea unui joc de tip labirint; obiectivul jocului este gasirea unei iesiri din labirint inainte de expirarea timpului.
Descriere generală
Jucatorul va interactiona cu jocul prin intermediul a 4 butoane, corespunzatoare celor 4 directii cardinale; uC Plusivo ESP8266 va functiona drept server web si jocul va fi afisat pe alt dispozitiv (ecranul laptopului, de exemplu).
Hardware Design
Componente folosite
ESP8266
4 butoane
breadboard
cabluri
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare: ArduinoIDE
librării şi surse 3rd-party ESP8266WebServer, ESP8266TimerInterrupt
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi: algoritmul de generare a labirintului (Hunt and Kill), logica jocului (coliziuni cu peretii, expirarea timpului), afisarea unui ecran de inceput pentru setarea parametrilor jocului si un ecran de victorie/infrangere
(etapa 3) surse şi funcţii implementate:
Maze.h si Maze.cpp - definitii si implementari pentru functionalitatea de generare si reprezentare logica a labirintului si jucatorului
Web.h, Web.cpp, WebGame.cpp, WebRoot.cpp - definitii si implementari pentru functionalitatea responsabila de servirea, actualizarea si afisarea paginilor web
Globals.h - definitii globale (culori, dimensiuni, pini utilizati)
projectPM.ino - fisierul principal, unde se actualizeaza starea jocului
Rezultate Obţinute
Cele 4 butoane si uC sunt amplasate pe breadboard astfel incat el sa poata fi tinut in mana, asemanator cu o telecomanda.
Pagina de inceput, unde se selecteaza parametrii jocului:
Capturi de ecran din joc:
Mesajul de victorie:
Mesajul de infrangere:
Concluzii
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF