This is an old revision of the document!


Fancy Door Lock

Theodor Protopopescu, 332CB

Introducere

Acesta este un sistem de deblocare a unei incuietori pe baza unui PIN tastat pe un keypad, cu afisaj pe un LCD. Parola va putea fi introdusa si modificata din keypad; usa se va putea deschide si din telefon, care va avea o conexiune Bluetooth cu sistemul.

Descriere generală

Deschiderea usii se realizeaza prin introducerea parolei, urmata de caracterul ”#”.

Daca parola introdusa este corecta, se va afisa pe ecranul LCD un mesaj corespunzator, iar incuietoarea se va deschide pentru 3 secunde. In cazul in care parola este gresita, se va afisa un mesaj corespunzator timp de 3 secunde, dupa care parola va putea fi reintrodusa.

La introducerea codului ”####”, se va activa optiunea de resetare a parolei. Se va solicita vechea parola a incuietorii inainte de a putea fi setata o noua parola.

In plus, deblocarea usii se va putea face si din telefon, prin trimiterea parolei prin aplicatie, dupa conectarea la modulul Bluetooth.

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese

  • Arduino UNO R3
  • Breadboard
  • Keypad 4×4
  • Ecran LCD
  • O baterie 9V si doua baterii de 1,5V
  • Releu electric 5V
  • Incuietoare elextrica 12V
  • Modul Bluetooth HC-02
  • Fire
  • Condensator 10uF

Schema electrica

Software Design

Mediu de dezvoltare

Proiectul a fost programat exclusiv in ArduinoIDE.

Biblioteci

Am folosit 3 biblioteci auxiliare, pentru utilizarea LCD-ului cu modul I2C si pentru utilizarea Keypad-ului.

  • #include <LiquidCrystal_I2C.h>
  • #include <Keypad.h>
  • #include <Wire.h>

Organizarea codului

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/cristip/fancydoorlock.1654098447.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 18:47 by tprotopopescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0