This is an old revision of the document!
Avoid the obstacles
Siminica Andrei Razvan, 331CA
Introducere
Proiectul consta intr-un joc recreativ cu scopul de a acumula cat mai multe puncte prin evitarea obstacolelor.
Descriere generală
Controlul jocului se bazeaza pe un singur buton:
In cazul in care jocul nu a inceput, se apasa butonul pentru start
In cazul in care jocul este in derulare, se apasa butonul pentru a sarii
Jocul incepe intr-un mod de standby; pentru a pornii jocul este necesara apasarea butonului.
Diagrama bloc
Hardware Design
Piese folosite:
Placuta Arduino UNO
Potentiometru variabil
Buton
Ecran LCD 16×2 caractere
Breadboard
Cabluri
Conector baterie
Baterie
Schema Electrica
Diagrama TinkerCad
Circuit
Software Design
Aplicatia a fost dezvoltata folosind cod Arduino.
S-a folosit biblioteca LiquidCrystal.
Rezultate Obţinute
A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol.
Bibliografie/Resurse