This is an old revision of the document!


Avoid the obstacles

Siminica Andrei Razvan, 331CA

Introducere

Proiectul consta intr-un joc recreativ cu scopul de a acumula cat mai multe puncte prin evitarea obstacolelor.

Descriere generală

Controlul jocului se bazeaza pe un singur buton:

  • In cazul in care jocul nu a inceput, se apasa butonul pentru start
  • In cazul in care jocul este in derulare, se apasa butonul pentru a sarii

Jocul incepe intr-un mod de standby; pentru a pornii jocul este necesara apasarea butonului.

Diagrama bloc

Hardware Design

Piese folosite:

  • Placuta Arduino UNO
  • Potentiometru variabil
  • Buton
  • Ecran LCD 16×2 caractere
  • Breadboard
  • Cabluri
  • Conector baterie
  • Baterie

Schema Electrica

Diagrama TinkerCad

  • nu reprezinta 100% realitatea, are doar rol de prezentare, NU este functionala.

Circuit

  • Camera foto a telefonului nu reuseste sa capteze afisajul LCD-ului, din pacate

Software Design

Aplicatia a fost dezvoltata folosind cod Arduino.

S-a folosit biblioteca LiquidCrystal.

Rezultate Obţinute

A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/cristip/avoidtheobstalce.1654080893.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 13:54 by andrei.siminica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0