This is an old revision of the document!
Avoid the obstacles
Siminica Andrei Razvan, 331CA
Introducere
Proiectul consta intr-un joc recreativ cu scopul de a acumula cat mai multe puncte prin evitarea obstacolelor.
Descriere generală
Controlul jocului se bazeaza pe un singur buton:
In cazul in care jocul nu a inceput, se apasa butonul pentru start
In cazul in care jocul este in derulare, se apasa butonul pentru a sarii
Jocul incepe intr-un mod de standby; pentru a pornii jocul este necesara apasarea butonului.
Diagrama bloc
Hardware Design
Piese folosite:
Placuta Arduino UNO
Potentiometru variabil
Buton
Ecran LCD 16×2 caractere
Breadboard
Cabluri
Conector baterie
Baterie
Diagrama TinkerCad
Circuit
Software Design
Aplicatia a fost dezvoltata folosind cod Arduino.
S-a folosit biblioteca LiquidCrystal.
Rezultate Obţinute
A fost creat un joc interactiv, repetitiv (fara incheiere), ce are ca scop ocolirea obstacolelor. Acesta se incheie in momentul in care jucatorul nu reuseste sa ocoleasca un anumit obstacol.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Bibliografie/Resurse