This is an old revision of the document!
Avoid the obstacles
Siminica Andrei Razvan, 331CA
Introducere
Proiectul consta intr-un joc recreativ cu scopul de a acumula cat mai multe puncte prin evitarea obstacolelor.
Descriere generală
Controlul jocului se bazeaza pe un singur buton:
In cazul in care jocul nu a inceput, se apasa butonul pentru start
In cazul in care jocul este in derulare, se apasa butonul pentru a sarii
Jocul incepe intr-un mod de standby; pentru a pornii jocul este necesara apasarea butonului.
Diagrama bloc
Hardware Design
Piese folosite:
Placuta Arduino UNO
Potentiometru variabil
Buton
Ecran LCD 16×2 caractere
Breadboard
Cabluri
Conector baterie
Baterie
Diagrama TinkerCad
Circuit
Software Design
Aplicatia a fost dezvoltata folosind cod Arduino.
S-a folosit biblioteca LiquidCrystal.
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF