This is an old revision of the document!
Etilotest
Autor: Bița Răzvan-Nicolae
Grupa 332CC
Introducere
Proiectul consta in implementarea unui aparat etiotest care masoara cantitatea de alcool din aerul expirat. Scopul este de a pastra o evidenta a cantitatii de alcool consumate astfel incat sa fim atentionati cand se depaseste o limita a decentei.
Descriere generală
Apatul masoara cantitatea de alcool folosind un senzor. Rezultatul este afisat pe un ecran Led, iar in functie de nivelul primit de la senzor se va aprinde un senzor.
Schema Bloc
Schema circuitului
Ulterior, dupa ce se realizeaza montarea proiectului vom avea urmatoarele cazuri:
1. Cazul in care concentratia de alcool din aerul expirat este sub 0.4:
Aici ecranul afiseaza pe fundal verde mesajul “Sunteti in limita legala” si se aprind cele doua led-uri verzi acompaniate de un singur beep de la buzzer.
2. Cazul in care concentratia de alcool in aerul expirat este intre 0.4 si 0.8:
Aici ecranul adopta un fundal galben (nu se distinge foarte bine din cauza luminii din camera) si se afiseaza mesajul “Ai intrecut masura!”, in acelasi timp se aprind led-urile galbene si albastre cu cate un beep pentru fiecare pereche din partea buzzer-ului.
3. Cazul in care concentratia de alcool trece de pragul superior de 0.8:
In acest ultim caz se va afisa pe ecranul cu fundal rosu un mesaj sugestiv si se vor aprinde toate led-urile cu cele 3 beep-uri de la buzzer.
Hardware Design
Proiectul va folosi urmatoarele componente:
Arduino UNO
Display LCD
Buzzer
Breadboard
Fire de legatura
Senzor alcool
Leduri
Modul I2C
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF