This is an old revision of the document!
2048 Game
Introducere
Autor: Cătălin-Marius Duță
332CC
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Descriere generală
Se dorește implementarea deja cunoscutului joc 2048 pe un ecran LCD.
Utilitatea principală a proiectului este aceea de amuzament.
Schema bloc:
Hardware Design
Se vor utiliza următoarele piese:
LCD grafic 128×64
Modul joystick PS2
3 butoane
Buzzer pasiv
Rezistori 220R
fire legătură
Schema Electrica
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF