This is an old revision of the document!


X si 0

Introducere

  • Proiectul consta in implementarea jocului X si 0 folosind LED-uri si butoane. Vor fi 9 LED-uri rosii pentru primul jucator si 9 LED-uri verzi pentru al doilea jucator. Se vor aprinde toate LED-urile rosii in cazul in care va castiga primul jucator. Analog pentru al doilea. In caz ca va fi remiza, se vor aprinde ambele tipuri de LED-uri. Voi adauga si un ecran LCD care va anunta cine este castigatorul, sau remiza.
  • Este util pentru a te relaxa in timpul liber.

Descriere generală

  • Schema bloc:

  • Poza cu proiectul:

Hardware Design

Lista componente:
- Placa Arduino MEGA
- 2 Breadboard
- Fire tata-ta
- Fire mama-tata
- 9 LED-uri bicolore
- 9 Butoane
- 18 Rezistente de 1k
- Ecran LCD cu modul I2C

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei:

  • Fiecare LED are o variabila care retine daca este aprins in rosu sau in verde.
  • In variabila ledState retin care jucator este la rand.
  • In functia setup() configurez LCD-ul si initializez LED-urile.
  • Fiecare buton corespunde unui LED anume. In functia loop() verific care jucator este la rand, si aprind LED-ul in culoarea respectiva apasand butonul. Verific daca un jucator a castigat, adica daca s-au aprins 3 LED-uri de aceeasi culoare pe orizontala, verticala sau diagonala. Iar in caz afirmativ, afisez pe LCD “Red Won!” sau “Green Won!”.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/avaduva/xsi0.1654105691.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 20:48 by alexandru.radu1202
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0