Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:avaduva:xsi0 [2022/04/28 12:52]
alexandru.radu1202
pm:prj2022:avaduva:xsi0 [2022/06/01 20:59] (current)
alexandru.radu1202 [Jurnal]
Line 3: Line 3:
  
 <note tip> <note tip>
-Proiectul consta in implementarea jocului X si 0 folosind LED-uri si butoane. Vor fi 9 LED-uri rosii pentru primul jucator si 9 LED-uri verzi pentru al doilea jucator. Se vor aprinde toate LED-urile rosii in cazul in care va castiga primul jucator. Analog pentru al doilea. In caz ca va fi remiza, se vor aprinde ambele tipuri de LED-uri.+  * Proiectul consta in implementarea jocului X si 0 folosind LED-uri si butoane. Vor fi 9 LED-uri rosii pentru primul jucator si 9 LED-uri verzi pentru al doilea jucator. Se vor aprinde toate LED-urile rosii in cazul in care va castiga primul jucator. Analog pentru al doilea. In caz ca va fi remiza, se vor aprinde ambele tipuri de LED-uri. Voi adauga si un ecran LCD care va anunta cine este castigatorul,​ sau remiza. 
 +  * Este util pentru a te relaxa in timpul liber.
 </​note>​ </​note>​
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
 <note tip> <note tip>
-O schemă ​bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. +  * Schema ​bloc: 
- +{{ :pm:prj2022:​avaduva:​pm-schema.jpg |}} 
-Exemplu de schemă blochttp://www.robs-projects.com/​mp3proj/​newplayer.html+  * Poza cu proiectul:​ 
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​xsi0pm.jpg?300|}}
 </​note>​ </​note>​
  
Line 16: Line 18:
  
 <note tip> <note tip>
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design+Lista componente:\\ 
-  * listă de piese +- Placa Arduino MEGA\\ 
-  * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://​www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png) +2 Breadboard\\ 
-  * diagrame ​de semnal ​ +Fire tata-ta\\ 
-  * rezultatele simulării+Fire mama-tata\\ 
 +- 9 LED-uri bicolore\\ 
 +- 9 Butoane\\ 
 +- 18 Rezistente ​de 1k\\ 
 +- Ecran LCD cu modul I2C\\
 </​note>​ </​note>​
  
Line 27: Line 33:
  
 <note tip> <note tip>
-Descrierea codului aplicaţiei ​(firmware)+Descrierea codului aplicaţiei:​ 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.gAVR Studio, CodeVisionAVR) +  * Am folosit libraria LiquidCrystal_I2C.h deoarece am un LCD cu modul I2c
-  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) +  * Fiecare LED are o variabila care retine daca este aprins in rosu sau in verde
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +  * In variabila ledState retin care jucator este la rand. 
-  * (etapa 3surse şi funcţii implementate+  * In functia setup() configurez LCD-ul si initializez LED-urile. 
 +  * Fiecare buton corespunde unui LED anume. In functia loop() verific care jucator este la rand, si aprind LED-ul in culoarea respectiva apasand butonul. Verific daca un jucator a castigat, adica daca s-au aprins 3 LED-uri de aceeasi culoare pe orizontala, verticala sau diagonala. Iar in caz afirmativ, afisez pe LCD "Red Won!" sau "Green Won!".
 </​note>​ </​note>​
  
Line 37: Line 44:
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.+  * Am obtinut un joc X si 0 pe LED-uri si butoane, care afiseaza castigatorul pe un ecran LCD.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 43: Line 50:
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +
 +Arhiva:
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​proiectpm_radualexandru_332ca.zip|}}
  
 <note warning> <note warning>
Line 53: Line 63:
  
 <note tip> <note tip>
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.+Pasi: 
 +  * Am facut lista cu componentele necesare si le-am comandat. 
 +  * Am inceput sa asamblez componentele si am verificat faptul ca acestea functioneaza. 
 +  * Am scris cod pentru a realiza jocul X si 0 pe LED-uri si butoane, ​care afiseaza castigatorul pe un ecran LCD. 
 +  * Am testat jocul pentru a vedea ca acesta functioneaza ok.
 </​note>​ </​note>​
  
pm/prj2022/avaduva/xsi0.1651139529.txt.gz · Last modified: 2022/04/28 12:52 by alexandru.radu1202
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0