This is an old revision of the document!


Russian Tank

Tank rusesc controlat prin bluetooth cu ajutorul unei aplicatii

Prezentarea pe scurt a proiectului :

  • robot controlat din aplicatie
  • am pornit de la ideea unei jucarii care tot este la moda in vremurile acestea =)
  • poate fi folosit ca si o masinuta mai lenta cu telecomanda

Introducere

Acest proiect a plecat de la subiectul acestor zile: Razboiul dintre Rusia si Ucraina. Nu mi-am dorit sa fie o simpla masinuta, fiind si pasionat de mic de partea auto, mi-am dorit sa fie ceva care poate fii controlat de mine insumi. Asa ca mi-am comandat toate componentele necesare pentru aceste dorinte, si am inceput sa il contruiesc.

Descriere generală

Schema bloc a proiectului

Hardware Design

  Conţinut:
  *Placă de dezvoltare UNO R3 – Placă de dezvoltare compatibilă Arduino.
  *Șasiu robot şenile.
  *Modul driver motoare L298N Compatibil Arduino
  *Modul Bluetooth HC-06 compatibil Arduino
  *Senzor cu ultrasunete HC-SR04 Compatibil Arduino
  *Cabluri Dupont (20 bucăţi mama-tata).
  * rezultatele simulării

Piesele

Software Design

Am folisit ca mediu de dezvoltare Arduino studio deoarece aveam toate librariile la indemana si era foarte usro manevrabila dar si explicarea erorilor m-au ajutat foarte mult

Functiile pe care le am folosit:
   * void setup();
   * void loop():functia de loopare;
   Am notat   t ca fiind Serial.read() dupa care am folosit functia if else pentru a trece prin fiecare
 in fuctie de comanda primita.Pe partea de Arduino, placa va incepe prin initializarea pinilor
 pentru controlul motoarelor
 ca OUTPUT, apoi aceasta seteaza motoarele pentru a se misca inainte.

Rezultate Obţinute

Am ajuns pana la urma la produsul finit, dar pana acolo am intampinat o gramada de probleme deoarece nu aveam destula putere pentru unele componente, dar pana la urma am reusit.

Concluzii

Am ajuns pana la urma la produsul finit, dar pana acolo am intampinat o gramada de probleme deoarece nu aveam destula putere pentru unele componente, dar pana la urma am reusit.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/avaduva/tank.1653683632.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 23:33 by florinel_adi.giura
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0