This is an old revision of the document!


Speed Game Concours

Intoduction

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face
  • care este scopul lui
  • care a fost ideea de la care aţi pornit
  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

This is a game in which players must press in record time a button which corresponds to a random LED which lights up for 1 second on the board for their score to be incremented, else if they select the bad Led the score is decremented the one who will have the highest score, therefore will have touched the most lit Leds in 10 sec will be the winner, if two players have the same score, the one whose average reaction time is the smallest will be the winner. The 2 best will be able to move on to the final where the Leds will be lit for 0.5sec one after the other at random. The name of the winner as well as the score is displayed . this game allows you to have fun alone or in a group by challenging yourself and developing reflexes and speed. }

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

The components interact via the micro-controller, the Buttons are input and the Speaker and lights are the output .

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

scheme electrice

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

April 25, 2022: choice of project theme, completion of introduction, general description, parts list May 30, 2022: final project code creation May 31, 2022: completion of wiring diagram and hardware design June 1, 2022: complete software design, make video and project photos, complete conclusion, download and results

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/avaduva/speedgameconcours/start.1653050269.txt.gz · Last modified: 2022/05/20 15:37 by mukoka.mutoba
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0