This is an old revision of the document!
Nume: Nita Laurentiu-Mihai, Grupa: 332CA
Scopul proiectului este de a reinterpreta jocul snake pe un LCD avand posibilitatea de a schimba nivelul de dificultate, modificand astfel viteza de deplasare a sarpelui si harta. Ideea principala de la care am plecat este de a avea la indemana un mod prin care te poti delecta.
Jocul va fi reprezentat pe un display, sunetele vor fi redate printr-un buzzer, iar controlul caracterului va fi realizat prin folosirea unui joystick. Scorul va fi afisat dupa ce se detecteaza o coliziune. De asemenea, jucatorul va putea schimba dificultatea, care este initial setata pe modul “Easy” si reprezentata prin culoarea verde a LED-ului, folosind un buton. La apasarea acestui buton viteza de deplasare a sarpelui va creste, multiplicatorul de punctaj va creste, sunetele se vor schimba, iar culoarea LED-ului se va modifica pentru a defini dificultatea curenta. Butonul va cicla prin urmatoarele moduri:
Listă de piese:
Schema electrica:
Librariile necesare pentru proiect sunt:
21 Aprilie 2022: Alegere proiect & creare wiki. Adaugare introducere, descriere generala, lista de componente
8 Mai 2022: Adaugare schema bloc