This is an old revision of the document!
PM-Station
Introducere
Continut joc:
Personaj
Obstacole
Inamici
Vieti ramase
Scor
Scop:
Personajul (Playerul) trebuie sa ocoleasca obstcolele ce se deplaseaza pe ecran.
El trebuie sa elimine inamicii ce apar aleatoriu pe ecran.
Cand e lovit de obstacol sau inamic pierde o viata.
Dupa ce se vor termina toate vietile se va afisa pe ecran scorul final,acesta consta in cat timp
a reusit utilizatorul sa reziste in joc.
Descriere generală
Utilizatorul va avea acces la ecranul LCD, thumb joystick ,buton si baterry clip
(implicit si baterie).
Jucatorul va putea controla personajul prin intermediul butonului si thumb joystickului (a fost aleasa aceasta combinatie
de piese pentru a da un vibe retro proiectului).
Buzzerul va da ouput un sunet de fundal iar prin intermediul ecranului se vor afisa caractere custom.
Pentru a putea folosi consola, jucatorul trebuie sa ataseze de baterry clip o baterie de 9V!
Schema bloc
Hardware Design
Componente:
Arduino UNO
ECRAN LCD 1602 IIC/I2C
1 buton
Thumb joystick
Breadboard HQ
Buzzer
Baterry clip
Baterie 9v
Rezistenta 1kohm
Rezistenta 330ohm
Scheme electrice
Joystick:
VRx - pin analog A0
VRy - pin analog A1
Software Design
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse