This is an old revision of the document!


PM-Station

Introducere

Continut joc:

  • Personaj
  • Obstacole
  • Inamici
  • Vieti ramase
  • Scor

Scop:

  • Personajul (Playerul) trebuie sa ocoleasca obstcolele ce se deplaseaza pe ecran.
  • El trebuie sa elimine inamicii ce apar aleatoriu pe ecran.
  • Cand e lovit de obstacol sau inamic pierde o viata.
  • Dupa ce se vor termina toate vietile se va afisa pe ecran scorul final,acesta consta in cat timp

a reusit utilizatorul sa reziste in joc.

Descriere generală

Proiectul va fi pus intr-o carcasa de protectie.Utilizatorul va avea acces la ecranul LCD, thumb joystick ,buton si baterry clip (implicit si baterie). Jucatorul va putea controla personajul prin intermediul butonului si thumb joystickului (a fost aleasa aceasta combinatie de piese pentru a da un vibe retro proiectului).

Buzzerul va da ouput un sunet de fundal iar prin intermediul ecranului se vor afisa caractere custom.

Pentru a putea folosi consola, jucatorul trebuie sa ataseze de baterry clip o baterie de 9V!

Schema bloc

Hardware Design

Componente:

  • Arduino UNO
  • ECRAN LCD 1602 IIC/I2C
  • 1 buton
  • Thumb joystick
  • Breadboard HQ
  • Buzzer
  • Baterry clip
  • Baterie 9v

Scheme electrice

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/avaduva/pmstation.1653728911.txt.gz · Last modified: 2022/05/28 12:08 by victor.borisov
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0