Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:avaduva:pmstation [2022/04/22 19:46]
victor.borisov [Introducere]
pm:prj2022:avaduva:pmstation [2022/06/02 10:34] (current)
victor.borisov [Download]
Line 13: Line 13:
   * El trebuie sa elimine ​ inamicii ce apar  aleatoriu pe ecran.   * El trebuie sa elimine ​ inamicii ce apar  aleatoriu pe ecran.
   * Cand  e lovit de obstacol sau inamic pierde ​ o viata.   * Cand  e lovit de obstacol sau inamic pierde ​ o viata.
-  * Dupa ce se vor  termina ​ toate vietile se va afisa pe ecran scorul final,​acesta consta in cat timp +
-a reusit ​ utilizatorul sa reziste in joc.+
 </​note>​ </​note>​
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
 <note tip> <note tip>
-Proiectul va fi pus intr-o ​ carcasa ​ de protectie.Utilizatorul ​ va avea acces la ecranul LCD, thumb joystick ,buton si  baterry clip+Utilizatorul ​ va avea acces la ecranul LCD, thumb joystick ,buton si  baterry clip
 (implicit ​ si  baterie). (implicit ​ si  baterie).
 Jucatorul va putea  controla personajul prin  intermediul butonului si  thumb  joystickului (a  fost  aleasa ​ aceasta ​ combinatie ​ Jucatorul va putea  controla personajul prin  intermediul butonului si  thumb  joystickului (a  fost  aleasa ​ aceasta ​ combinatie ​
Line 28: Line 27:
 Pentru a  putea  folosi ​ consola, jucatorul trebuie sa ataseze de baterry clip  o baterie de 9V!  Pentru a  putea  folosi ​ consola, jucatorul trebuie sa ataseze de baterry clip  o baterie de 9V! 
  
- 
-{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​consola.png?​650|}} 
 </​note>​ </​note>​
 +
 +**Schema bloc**
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​consola.png?​750|}}
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
Line 44: Line 45:
   * Baterry clip    * Baterry clip 
   * Baterie 9v   * Baterie 9v
 +  * Rezistenta 1kohm
 +  * Rezistenta 330ohm
 +</​note>​
 +
 +**Scheme electrice**
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​borisov_screenshot_2022-05-28_115317.png?​650|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​borisov_joystick-module-internal-structure.png?​300|}}
 +
 +<note tip>
 +Joystick:
 +
 + VRx - pin analog A0
 +
 + VRy - pin analog A1
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
 +   * Mediu de dezvoltare: Arduino IDE
 +   * Librarii: LiquidCrystal_I2C.h
 +   * Functii:
 +        *void setup():
 +        *void afisare():
 +            *afisarea jucatorului pe ecran
 +        *void glont():
 +            *afisarea si pozitionarea glontului
 +        *void up_go():
 +            *afisarea si pozitionarea obstacolului in functie de  impact/​inainte de impact ​
 +        *void down_go():
 +            *afisarea si pozitionarea obstacolului in functie de  impact/​inainte de impact
 +        *void bad_go():
 +            *afisarea si pozitionarea inamicului in functie de  impact/​inainte de impact
 +        *void loop():
 +            *apelarea ​ functiilor de mai sus
 +            *sincronizarea ​ tuturor animatiilor in functie de starea jucatorului
 +            *afisarea ​ vietii
 +            *prelucrarea inputului analog ​ de la  joystick
  
 +<note tip>
 +
 +Pana  in  data  de  1.06.2022 se va actualiza codul sursa al  proiectului,​ pentru
 +o functionalitate mai buna cu ocazia PM Fair.
 +
 +</​note>​
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +**Link Video Demo**
 +
 +   * https://​drive.google.com/​file/​d/​1-z4CoPE0ZW5LmgZ7369DoM7mpcSq55Bi/​view?​usp=sharing
 +
 +**Poze**
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​borisov_poza1_9feb68e3-f927-46e4-9e15-3f71e82d5239.jpg?​200|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​borisov_poza2_ab03a1cd-caff-4151-826f-0f4e83f8f4d3.jpg?​500|}}
  
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​borisov_poza3_be953add-d6ee-4eaf-95d5-500b54d1ec4e.jpg?​200|}}
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +De  mult  imi doresc sa sa fac un asemenea proiect. PM Fair a reprezentat contextul ​ ideal de a  imi insusi ​ cunostintele in Arduino,​astfel am 
 +reusit ​ sa duc la  bun sfarsit ​ implementarea ​ unei  console portabile, avand  rezultate satisfacatoare.
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​pm-station_borisov_victor-mihai.zip|}}
  
 +**Codul imbunatatit**
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​avaduva:​boris_final_best.zip|}}
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
 +   * 22 aprilie: alegere ​ proiect + creare pagina ​ wiki
 +   * 12 mai: s-a inceput ​ dezvoltarea hardware
 +   * 15 mai: finalizare parte hardware
 +   * 17 mai: s-a  inceput ​ implementarea software
 +   * 25 mai: finalizare ​ implementare software
 +   * 27 mai: finalizare ​ pagina ​ wiki (documentatie)
 +
 +
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
 +<note tip>
  
 +Linkuri:
 +   * Pentru creearea si afisarea caracterelor custom:​https://​maxpromer.github.io/​LCD-Character-Creator/​
 + 
 +</​note>​
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2022/avaduva/pmstation.1650645984.txt.gz · Last modified: 2022/04/22 19:46 by victor.borisov
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0