This is an old revision of the document!
Este un robot care poate interactiona cu jocul de mobile 'Piano Tiles'. Va recunoaste diferenta dintre culorile patratelor care apar pe ecran si va apasa pe cele negre. Am jucat destul de mult acest joc si as vrea sa vad daca un robot ar putea depasi limitele unui om.
Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html
Piese necesare:
Arduino UNO LDR (photoresistor) Power Relays Jumper Wires Rezistors(22kohm) Breadboard
Schema Bloc:
Hardware Design:
Proiectul poate fi impartit in 2 segmente: achizitia de date (photorezistorii) si simularea atingerii touch screen (prin relays).
Photorezitorii o sa fie positionati astfel incat sa poata citi valorile de pe ecran;
Pentru negru, valoarea data la input va fi mai mica decat pentru alb, photorezistorul va interpreta culoarea negru ca lipsa luminii.
Atunci cand un LDR citeste culoarea negru, acesta va declansa o mutare a relayului, mai exact inchiderea switchului.
Ecranele touchscreen sunt ecrane capacitive, deci atunci cand noi atingem ecranul ne comportam ca o impamantare pt circuit. Voi incerca sa simulez un comportament simular prin folosirea unor switchuri care se conecteaza la ground cand vrem sa “apasam”.
Voi atasa in continuare o imagine cu schema proiectului in ThinkerCad:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.