This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:avaduva:pianoplayer [2022/05/27 22:01] sergiu.spiridon [Software Design] |
pm:prj2022:avaduva:pianoplayer [2022/05/27 22:28] (current) sergiu.spiridon [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 49: | Line 49: | ||
Voi atasa in continuare o imagine cu schema proiectului in ThinkerCad: | Voi atasa in continuare o imagine cu schema proiectului in ThinkerCad: | ||
+ | |||
{{:pm:prj2022:avaduva:thinker_cad_full_sergiu.png?800|}} | {{:pm:prj2022:avaduva:thinker_cad_full_sergiu.png?800|}} | ||
+ | |||
+ | Schematic: | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:avaduva:schematic_sergiu.png?800|}} | ||
In proiectul fizic se vor inlocui multimeter-urile cu fire care au un material conductiv la capat, care vor fi pozitionate pe ecranul telefonului, | In proiectul fizic se vor inlocui multimeter-urile cu fire care au un material conductiv la capat, care vor fi pozitionate pe ecranul telefonului, | ||
Line 122: | Line 127: | ||
} | } | ||
</code> | </code> | ||
+ | Photorezistorii sunt atasati catre porturile A0, A1, A2, A3 si trimit pe acestea valori semnificand intensitatea | ||
+ | luminoasa citita. Atunci cand eranul afiseaza culoarea negru (o clapa), valoarea returnata de LDR este mai mica de 700. | ||
+ | |||
+ | O valoare mai mica de 700 rezulta in comutarea unui releu la HIGH si apoi la LOW pentru a simula atingere. | ||
+ | |||
+ | Pe ecran, monedele atasate de relay-urile 1 si 3 o sa fie mai departe de senzori, deci au un delay inainte de a face atingerea. | ||
<note> | <note> | ||
In cod trebuie adaugate delayuri custom pentru a lua in considerare distanta dintre LDR-uri (punctul de citire) si | In cod trebuie adaugate delayuri custom pentru a lua in considerare distanta dintre LDR-uri (punctul de citire) si | ||
Line 129: | Line 140: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | In final, am reusit sa fac un robot care poate diferentia intre casutele negre si cele albastre de pe ecran, si care poate |
+ | simula actiunea de 'touch' pe casutele negre. | ||
</note> | </note> | ||
+ | {{:pm:prj2022:avaduva:poza_rez_1_sergiu.jpeg?300|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:avaduva:poza_rez_2_sergiu.jpeg?500|}} | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Line 151: | Line 165: | ||
<note> | <note> | ||
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | https://create.arduino.cc/projecthub/susheel_06/piano-tile-robot-a06ae6?ref=part&ref_id=8233&offset=5622 |
+ | |||
+ | https://www.youtube.com/watch?v=8hlQ0MiowN8 | ||
+ | |||
+ | https://docs.arduino.cc/resources/datasheets/A000066-datasheet.pdf | ||
</note> | </note> | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||