This is an old revision of the document!


Music Player

Introducere

Descriere

Proiectul reprezintă o implementare a unui Music Player care canta melodiile stocate pe un card SD. Utilizatorul are posibilitatea de a observa numele melodiei pe ecranul LCD, de a trece la melodia urmatoare/precedenta si a pune pe pauza melodia curenta prin intermediul butoanelor.

Utilitate

Ca utilitate, acest Music Player poate fi folosit de orice ascultator de muzica pentru a se relaxa in timpul liber. Faptul ca muzica este stocata pe un card SD ofera un mod rapid de modificare a playlistului si satisface dorinta utilizatorului de a stoca un numar mare melodii.

Descriere generală

Music Player-ul porneste automat cand este conectat la sura de curent si incepe prin a canta prima melodie, in cazul in care cardul SD este introdus in SD Card Reader Module. In cazul in care cardul SD nu este introdus, pe Serial Monitor se afiseaza “SD failed”.

Utilizatorul poate pune pe pauza melodia curenta si o poate relua din punctul in care aceasta a fost oprita prin intermediul butonului de pause. Acesta poate trece la media urmatoare folosind butonul next si se poate intoarce la melodia anterioara folosind butonul prev.

Important de mentionat este faptul ca melodiile care se afla pe cardul SD trebuie sa fie in format ”.wav”, avand un Sampling Rate de 16000Hz, canalul audio de tip Mono si Bit Resolution setat la 8 biti.

Playlist

1) Bruno Mars - Uptown funck
2) Luis Fonsi - Despacito
3) Don Omar Ft. Lucenzo - Danza Kuduro
4) Maluma - Corazon
5) Modern Talking - Brother Louie '98
6) Mr. President - Coco Jamboo
7) Eminem - Godzilla ft. Juice WRLD
8) FISHER - Losing It
9) Disturbed - Down With The Sickness
10) Slipknot - Psychosocial

Hardware Design

Componente

Nume Numar Piese
Arduino UNO 1
Breadboard 1
LCD with I2C board 1
Push Button 3
SD Card 1
SD Card Module 1
Speaker 1

Schema Bloc

Schema Electrica

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

20.04.2022 - Alegere tema proiect
21.04.2022 - Publicare descriere proiect

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/avaduva/musicplayer.1653511762.txt.gz · Last modified: 2022/05/25 23:49 by hermina_maria.matei
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0