This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:avaduva:musicplayer [2022/05/26 21:24] hermina_maria.matei [Software Design] |
pm:prj2022:avaduva:musicplayer [2022/05/26 23:27] (current) hermina_maria.matei [Jurnal] |
||
---|---|---|---|
Line 131: | Line 131: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | Link la video: https://drive.google.com/file/d/1C5zzNqLmtb_GaGvuVCp3kN1-kn8zb0Y3/view?usp=sharing |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Proiectul a fost foarte distractiv de implementat, intrucat m-am putut bucura de melodiile mele preferate. Consider ca realizarea acestui m-a ajutat sa fixsez diverse notiuni pe care le-am dobandit in cadrul laboratorului de PM.\\ | ||
+ | |||
+ | In plus, am fost fortata sa gandesc outside de box in momentul in care mi-am dat seama ca stocarea in memorie a informatiilor melodiei este posibila doar pentru un numar limitat de melodii. Citirea informatiilor de pe fisiere dintr-un card SD este mult mai eficienta din punct de vedere al memoriei. Am ales sa fac fisiere separate pentru fiecare melodie in parte intr-un mod automat, folosind o sursa de C++, deoarece functia read() oferita de biblioteca <SD.h>, pe care o folosesc in codul de Arduino vine cu anumite limitari: poate citi un singur caracter o data / un numar predefinit de caractere. | ||
+ | |||
+ | Din punct de vedere electronic, circuitul functioneaza in modul in care mi-am dorit. Cu toate acestea, modificarea playlistului este destul de neplacuta, intrucat numele fisierelor ".wav" trebuie modificate in cazul in care o melodie este adaugata/stearsa. Sursa de C++ pe care am implementat-o faciliteaza adaugarea unei melodii noi la finalul playlist-ului. | ||
+ | |||
+ | In continuare, imi doresc sa mai implementez o sursa de C++ care sa faca adaugarea si stergerea de melodii mult mai rapida pentru un user. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
<note warning> | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | {{:pm:prj2022:avaduva:331ca_matei_hermina_pm_project.zip|}} |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
</note> | </note> | ||
Line 148: | Line 153: | ||
20.04.2022 - Alegere tema proiect \\ | 20.04.2022 - Alegere tema proiect \\ | ||
- | 21.04.2022 - Publicare descriere proiect | + | 21.04.2022 - Publicare descriere proiect\\ |
+ | 24.05.2022 - Editare descriere proiect\\ | ||
+ | 25.05.2022 - Adugare Hardware design\\ | ||
+ | 26.05.2022 - Adaugare Software desgin + Adaugare video + Adaugare arhiva | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== |