This is an old revision of the document!


Masina 2WD Bluetooth

Autor: Ana Lascu

Grupa: 1220A

Introducere

Proiectul realizat in cadrul materiei Architecture des Microprocesseurs se intituleaza Masina2WD Bluetooth. Este vorba despre o masinuta pe doua roti, care datorita arhitecturei si configuratiei sale, permite aceseia sa evite obstacolele care ii sar in fata. Masina se deplaseaza in toate directiile, iar in cazul in care intampina un obiect in drumul sau, acesta va gasi un traseu alternativ astfel incat sa evite coliziunea. Masinuta foloseste o tehnologie Bluetooth pentru a se deplasa prin intermediul telefonului. Am ales acest proiect datorita faptului ca am un interes pentru domeniul automobilelor si dintotdeauna mi-am dorit sa realizez un mini-proiect pe aceasta tema. Consider ca aceasta masinuta este un inceput bun, o introducere, care imi va permite sa inteleg intr-un mod interactiv si unic cum sa pun pe roti si sa ii ofer o anumita autonomie unui mic automobil.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista de piese:

  • Placă de dezvoltare UNO R3 +cablu USB – Placă de dezvoltare compatibilă Arduino.
  • Șasiu robot 2WD(mașina).
  • Roți 2 bucăţi + Ball Caster 1 bucată.
  • Motor 5v reductor robot (DC Gear Motor) 2 bucăţi.
  • Organe de asamblare (șuruburi, piuliţe, plăcuţe)
  • Modul driver motoare L298N Compatibil Arduino
  • Modul Bluetooth HC-06 compatibil Arduino
  • Suport baterii Compatibil Arduino
  • Senzor cu ultrasunete HC-SR04 Compatibil Arduino
  • Cabluri Dupont (20 bucăţi mama-tata).

Piesele folosite

Schema electrica

Diagrame de semnal

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/avaduva/masina2d.1652207401.txt.gz · Last modified: 2022/05/10 21:30 by ana.lascu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0