This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:avaduva:gym-tracker [2022/05/28 20:41] cvintilian.rosca |
pm:prj2022:avaduva:gym-tracker [2022/09/30 22:35] (current) cvintilian.rosca |
||
|---|---|---|---|
| Line 43: | Line 43: | ||
| ==== Schema electrică Dongle ==== | ==== Schema electrică Dongle ==== | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:dongle1.jpg?700|}} | + | |
| - | {{ :pm:prj2022:avaduva:schematicdongle.png?300 |}} | + | |
| ==== Schema electrică Box Analyzer Device==== | ==== Schema electrică Box Analyzer Device==== | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:punch1.jpg?700|}} | + | |
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:schematicpunch.png?300 |}} | + | |
| - | {{ :pm:prj2022:avaduva:schematic2punch.png?300|}} | + | |
| <note> | <note> | ||
| La nivel de board, configuratia pentru cele 2 device-uri este similara | La nivel de board, configuratia pentru cele 2 device-uri este similara | ||
| </note> | </note> | ||
| ==== Schema electrică EMG Analyzer Device==== | ==== Schema electrică EMG Analyzer Device==== | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:emg1.jpg?700|}} | ||
| Line 113: | Line 109: | ||
| ==== EMG device + Dongle ==== | ==== EMG device + Dongle ==== | ||
| - | |||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:emg6.gif?600|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:emg7.gif?600|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:emg8.gif?600|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:emg9.gif?600|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:emg10.gif?600|}} | ||
| ===== Box Analyzer device (fază embrionară) ===== | ===== Box Analyzer device (fază embrionară) ===== | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:punch6.gif?600|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:punch1.gif?600|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:punch2.gif?600|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:punch3.gif?600|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:avaduva:punch4.gif?600|}} | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| Realizarea proiectului a reprezentat o oportunitate de a aplica un set din knowledge-ul obtinut in cadrul a diferitor materii: | Realizarea proiectului a reprezentat o oportunitate de a aplica un set din knowledge-ul obtinut in cadrul a diferitor materii: | ||