This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:arosca:snakegamewithgyroscope [2022/05/27 19:16] gabriel.saru [Software Design] |
pm:prj2022:arosca:snakegamewithgyroscope [2022/05/27 19:29] (current) gabriel.saru [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 66: | Line 66: | ||
Un mic rezumat in ceea ce fac functiile: | Un mic rezumat in ceea ce fac functiile: | ||
- | * - void playGame() --> această funcție va porni jocul | + | * void playGame() --> această funcție va porni jocul |
- | * - void draw() --> aceasta functie va apela funcțiile pentru a desena șarpele și ținta | + | * void draw() --> aceasta functie va apela funcțiile pentru a desena șarpele și ținta |
- | * - void drawSnake() --> aceasta functie va desena sarpele | + | * void drawSnake() --> aceasta functie va desena sarpele |
- | * - void drawTarget() --> aceasta functie va atrage ținta | + | * void drawTarget() --> aceasta functie va atrage ținta |
- | * - boolean inPlayField(int x, int y) --> va stabili terenul de joc pentru țintă și șarpe pentru a se spawna pe harta | + | * boolean inPlayField(int x, int y) --> va stabili terenul de joc pentru țintă și șarpe pentru a se spawna pe harta |
- | * - void makeTarget() --> aceasta functie va alege o valoare aleatorie și va stabili ținta | + | * void makeTarget() --> aceasta functie va alege o valoare aleatorie și va stabili ținta |
- | * - boolean isPartOfSnake(int x, int y) --> aceasta functie se va citi dacă valoarea face parte sau nu din șarpe. | + | * boolean isPartOfSnake(int x, int y) --> aceasta functie se va citi dacă valoarea face parte sau nu din șarpe. |
- | * - void makeSnake() --> aceasta functie va stabili valorile șarpelui | + | * void makeSnake() --> aceasta functie va stabili valorile șarpelui |
- | * - void moveSnake() --> această funcție va muta șarpele în funcție de accelerometru | + | * void moveSnake() --> această funcție va muta șarpele în funcție de accelerometru |
- | * - void gameOver() --> aceasta functie va afișa spectacolul de lumini și va nota după terminarea jocului | + | * void gameOver() --> aceasta functie va afișa spectacolul de lumini și va nota după terminarea jocului |
==== Cod Sursa ==== | ==== Cod Sursa ==== | ||
Line 472: | Line 472: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | * {{ :pm:prj2022:arosca:codsursasnakeaccelerometru.zip | Arhiva cod sursa + comentarii }} | + | * {{ :pm:prj2022:arosca:arhivaplusreadme_sarugabriel333cb.zip | Arhiva cod sursa + comentarii + README }} |
+ | |||
+ | In aceasta sectiune de DOWNLOAD putem gasi arhiva care contine urmatoarele: | ||
+ | |||
+ | * Codul sursa al proiectului; | ||
+ | * README, pentru o explicare mai succinta a functiilor din proiect; | ||
+ | * Libraria accelerometrului; | ||