Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:arosca:snakegamewithgyroscope [2022/05/27 19:15]
gabriel.saru [Software Design]
pm:prj2022:arosca:snakegamewithgyroscope [2022/05/27 19:29] (current)
gabriel.saru [Download]
Line 66: Line 66:
 Un mic rezumat in ceea ce fac functiile: Un mic rezumat in ceea ce fac functiile:
  
-  ​void playGame() ​ --> această funcție va porni jocul +  ​*    ​void playGame() ​ --> această funcție va porni jocul 
-  ​void draw() ​ --> aceasta functie va apela funcțiile pentru a desena șarpele și ținta +  ​*    ​void draw() ​ --> aceasta functie va apela funcțiile pentru a desena șarpele și ținta 
-  ​void drawSnake() --> aceasta functie va desena sarpele +  ​*    ​void drawSnake() --> aceasta functie va desena sarpele 
-  ​void drawTarget() --> aceasta functie va atrage ținta +  ​*    ​void drawTarget() --> aceasta functie va atrage ținta 
-  ​boolean inPlayField(int x, int y) --> va stabili terenul de joc pentru țintă și șarpe pentru a se spawna pe harta +  ​*    ​boolean inPlayField(int x, int y) --> va stabili terenul de joc pentru țintă și șarpe pentru a se spawna pe harta 
-  ​void makeTarget() --> aceasta functie va alege o valoare aleatorie și va stabili ținta +  ​*    ​void makeTarget() --> aceasta functie va alege o valoare aleatorie și va stabili ținta 
-  ​boolean isPartOfSnake(int x, int y) --> ​ aceasta functie se va citi dacă valoarea face parte sau nu din șarpe. +  ​*    ​boolean isPartOfSnake(int x, int y) --> ​ aceasta functie se va citi dacă valoarea face parte sau nu din șarpe. 
-  ​void makeSnake() --> aceasta functie va stabili valorile șarpelui +  ​*    ​void makeSnake() --> aceasta functie va stabili valorile șarpelui 
-  ​void moveSnake() --> această funcție va muta șarpele în funcție de accelerometru +  ​*    ​void moveSnake() --> această funcție va muta șarpele în funcție de accelerometru 
-  ​void gameOver() --> aceasta functie va afișa spectacolul de lumini și va nota după terminarea jocului+  ​*    ​void gameOver() --> aceasta functie va afișa spectacolul de lumini și va nota după terminarea jocului
  
 ==== Cod Sursa ==== ==== Cod Sursa ====
Line 472: Line 472:
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-* {{ :​pm:​prj2022:​arosca:​codsursasnakeaccelerometru.zip | Arhiva cod sursa + comentarii }}+* {{ :​pm:​prj2022:​arosca:​arhivaplusreadme_sarugabriel333cb.zip | Arhiva cod sursa + comentarii ​+ README ​}} 
 + 
 +In aceasta sectiune de DOWNLOAD putem gasi arhiva care contine urmatoarele:​ 
 + 
 +  * Codul sursa al proiectului;​ 
 +  * README, pentru o explicare mai succinta a functiilor din proiect; 
 +  * Libraria accelerometrului;​
  
  
pm/prj2022/arosca/snakegamewithgyroscope.1653668149.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 19:15 by gabriel.saru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0