This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:arosca:snakegamewithgyroscope [2022/05/27 19:04] gabriel.saru [Cod Sursa] |
pm:prj2022:arosca:snakegamewithgyroscope [2022/05/27 19:29] (current) gabriel.saru [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 64: | Line 64: | ||
În codul meu am setat lungimea maximă a șarpelui la 64, care este întreaga matrice LED. Am făcut asta pentru că am vrut ca jocul să se termine doar dacă șarpele a murit și nu dacă a ajuns la o anumită lungime. | În codul meu am setat lungimea maximă a șarpelui la 64, care este întreaga matrice LED. Am făcut asta pentru că am vrut ca jocul să se termine doar dacă șarpele a murit și nu dacă a ajuns la o anumită lungime. | ||
+ | Un mic rezumat in ceea ce fac functiile: | ||
+ | * void playGame() --> această funcție va porni jocul | ||
+ | * void draw() --> aceasta functie va apela funcțiile pentru a desena șarpele și ținta | ||
+ | * void drawSnake() --> aceasta functie va desena sarpele | ||
+ | * void drawTarget() --> aceasta functie va atrage ținta | ||
+ | * boolean inPlayField(int x, int y) --> va stabili terenul de joc pentru țintă și șarpe pentru a se spawna pe harta | ||
+ | * void makeTarget() --> aceasta functie va alege o valoare aleatorie și va stabili ținta | ||
+ | * boolean isPartOfSnake(int x, int y) --> aceasta functie se va citi dacă valoarea face parte sau nu din șarpe. | ||
+ | * void makeSnake() --> aceasta functie va stabili valorile șarpelui | ||
+ | * void moveSnake() --> această funcție va muta șarpele în funcție de accelerometru | ||
+ | * void gameOver() --> aceasta functie va afișa spectacolul de lumini și va nota după terminarea jocului | ||
==== Cod Sursa ==== | ==== Cod Sursa ==== | ||
Line 461: | Line 472: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | * {{ :pm:prj2022:arosca:codsursasnakeaccelerometru.zip | Arhiva cod sursa + comentarii }} | + | * {{ :pm:prj2022:arosca:arhivaplusreadme_sarugabriel333cb.zip | Arhiva cod sursa + comentarii + README }} |
+ | |||
+ | In aceasta sectiune de DOWNLOAD putem gasi arhiva care contine urmatoarele: | ||
+ | |||
+ | * Codul sursa al proiectului; | ||
+ | * README, pentru o explicare mai succinta a functiilor din proiect; | ||
+ | * Libraria accelerometrului; | ||