This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:arosca:snakegamewithgyroscope [2022/05/27 19:04] gabriel.saru [Cod Sursa] |
pm:prj2022:arosca:snakegamewithgyroscope [2022/05/27 19:29] (current) gabriel.saru [Download] |
||
|---|---|---|---|
| Line 64: | Line 64: | ||
| În codul meu am setat lungimea maximă a șarpelui la 64, care este întreaga matrice LED. Am făcut asta pentru că am vrut ca jocul să se termine doar dacă șarpele a murit și nu dacă a ajuns la o anumită lungime. | În codul meu am setat lungimea maximă a șarpelui la 64, care este întreaga matrice LED. Am făcut asta pentru că am vrut ca jocul să se termine doar dacă șarpele a murit și nu dacă a ajuns la o anumită lungime. | ||
| + | Un mic rezumat in ceea ce fac functiile: | ||
| + | * void playGame() --> această funcție va porni jocul | ||
| + | * void draw() --> aceasta functie va apela funcțiile pentru a desena șarpele și ținta | ||
| + | * void drawSnake() --> aceasta functie va desena sarpele | ||
| + | * void drawTarget() --> aceasta functie va atrage ținta | ||
| + | * boolean inPlayField(int x, int y) --> va stabili terenul de joc pentru țintă și șarpe pentru a se spawna pe harta | ||
| + | * void makeTarget() --> aceasta functie va alege o valoare aleatorie și va stabili ținta | ||
| + | * boolean isPartOfSnake(int x, int y) --> aceasta functie se va citi dacă valoarea face parte sau nu din șarpe. | ||
| + | * void makeSnake() --> aceasta functie va stabili valorile șarpelui | ||
| + | * void moveSnake() --> această funcție va muta șarpele în funcție de accelerometru | ||
| + | * void gameOver() --> aceasta functie va afișa spectacolul de lumini și va nota după terminarea jocului | ||
| ==== Cod Sursa ==== | ==== Cod Sursa ==== | ||
| Line 461: | Line 472: | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| - | * {{ :pm:prj2022:arosca:codsursasnakeaccelerometru.zip | Arhiva cod sursa + comentarii }} | + | * {{ :pm:prj2022:arosca:arhivaplusreadme_sarugabriel333cb.zip | Arhiva cod sursa + comentarii + README }} |
| + | |||
| + | In aceasta sectiune de DOWNLOAD putem gasi arhiva care contine urmatoarele: | ||
| + | |||
| + | * Codul sursa al proiectului; | ||
| + | * README, pentru o explicare mai succinta a functiilor din proiect; | ||
| + | * Libraria accelerometrului; | ||