This is an old revision of the document!


Snake

Introducere

Poiectul consta in implementarea jocului Snake, un joc cu care multi am copilarit si indragit, astfel ca am incercat sa pastrez aerul original pe care acesta il ofera folosind acelasi set de comenzi(miscare-stanga,dreapta,sus,jos dintr-un joystick/butoane).Scopul jocului este evitarea obstacolelor care constau in pereti si posibil coada sarpelui cand acesta creste, lucru care se realizeaza prin hranirea sarpelui.

Descriere Generala

Modul de funcționare: jucătorul va controla din joystick și va putea urmări pe matricea LED mișcările șarpelui și apariția random a hranei.

arosca

Hardware Design

Listă de piese:

  • Arduino Uno
  • breadboard
  • Matrice Led
  • Joystick
pm/prj2022/arosca/snake.1652120818.txt.gz · Last modified: 2022/05/09 21:26 by alexandru.popescu01
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0