This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:arosca:snake [2022/05/25 17:56] alexandru.popescu01 [Software Design] |
pm:prj2022:arosca:snake [2022/05/25 18:56] (current) alexandru.popescu01 [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 28: | Line 28: | ||
Pentru acest proiect am folosit libraria LedControl pentru a putea folosi matricea de LED-uri.Locatia sarpelui este aflata de un vector(2D), fiecare subvector continand informatii despre pozitia sarpelui(ce led uri sunt aprinse).De fiecare data cand sarpele mananca un mar dimensiunea lui va creste cu 1. | Pentru acest proiect am folosit libraria LedControl pentru a putea folosi matricea de LED-uri.Locatia sarpelui este aflata de un vector(2D), fiecare subvector continand informatii despre pozitia sarpelui(ce led uri sunt aprinse).De fiecare data cand sarpele mananca un mar dimensiunea lui va creste cu 1. | ||
+ | |||
Jocul poate fi incheiat doar atunci cand sarpele se loveste de el sau atunci cand jucatorul executa o mutare ilegala(sa presupunem ca sarpele merge drept pe verticala si noi dam din joystick in jos). | Jocul poate fi incheiat doar atunci cand sarpele se loveste de el sau atunci cand jucatorul executa o mutare ilegala(sa presupunem ca sarpele merge drept pe verticala si noi dam din joystick in jos). | ||
+ | |||
Peretii nu constituie un obstacol deoarece fiind dimensiunea destul de mica a matricei i-am facut sa nu existe si sarpele trece pe cealalta parte. | Peretii nu constituie un obstacol deoarece fiind dimensiunea destul de mica a matricei i-am facut sa nu existe si sarpele trece pe cealalta parte. | ||
Line 36: | Line 38: | ||
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:arosca:popescu_alexandru_snake_final_2_.jpg|}} | ||
+ | |||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Acest proiect a fost unul foarte interesant/fun de facut deoarece am invatat lucruri noi despre cum sa lucrezi cu o placuta(Arduino) si sa montezi diferite piese. | ||
+ | |||
+ | De asemenea, pentru mine cel putin mereu este o placere sa lucrez la un joc deoarece este cel mai frumos rezultat sa vezi ca acesta poate fi folosit. | ||
+ | |||
+ | ===== Download ===== | ||
+ | |||
+ | <note warning> | ||
+ | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
+ | |||
+ | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
+ | </note> | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:arosca:popescu_alexandru_333cb_snake.zip|}} | ||
+ | |||
+ | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
+ | |||
+ | Laboratoare PM | ||
+ | |||
+ | https://www.youtube.com/watch?v=IwH9vzC4BKI&t=171s | ||
+ | |||
+ | https://www.youtube.com/watch?v=MlDi0vO9Evg | ||
+ | |||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> |