Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:arosca:snake [2022/05/10 11:11]
alexandru.popescu01 [Hardware Design]
pm:prj2022:arosca:snake [2022/05/25 18:56] (current)
alexandru.popescu01 [Download]
Line 24: Line 24:
   * Matrice Led   * Matrice Led
   * Joystick   * Joystick
 +
 +===== Software Design =====
 +
 +Pentru acest proiect am folosit libraria LedControl pentru a putea folosi matricea de LED-uri.Locatia sarpelui este aflata de un vector(2D), fiecare subvector continand informatii despre pozitia sarpelui(ce led uri sunt aprinse).De fiecare data cand sarpele mananca un mar dimensiunea lui va creste cu 1.
 +
 +Jocul poate fi incheiat doar atunci cand sarpele se loveste de el sau atunci cand jucatorul executa o mutare ilegala(sa presupunem ca sarpele merge drept pe verticala si noi dam din joystick in jos).
 +
 +Peretii nu constituie un obstacol deoarece fiind dimensiunea destul de mica a matricei i-am facut sa nu existe si sarpele trece pe cealalta parte.
 +
 +===== Rezultate Obţinute =====
 +
 +<note tip>
 +Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
 +</​note>​
 +
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​arosca:​popescu_alexandru_snake_final_2_.jpg|}}
 +
 +===== Concluzii =====
 +Acest proiect a fost unul foarte interesant/​fun de facut deoarece am invatat lucruri noi despre cum sa lucrezi cu o placuta(Arduino) si sa montezi diferite piese.
 +
 +De asemenea, pentru mine cel putin mereu este o placere sa lucrez la un joc deoarece este cel mai frumos rezultat sa vezi ca acesta poate fi folosit.
 +
 +===== Download =====
 +
 +<note warning>
 +O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).
 +
 +Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**.
 +</​note>​
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​arosca:​popescu_alexandru_333cb_snake.zip|}}
 +
 +===== Bibliografie/​Resurse =====
 +
 +Laboratoare PM
 +
 +https://​www.youtube.com/​watch?​v=IwH9vzC4BKI&​t=171s
 +
 +https://​www.youtube.com/​watch?​v=MlDi0vO9Evg
 +
  
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2022/arosca/snake.1652170310.txt.gz · Last modified: 2022/05/10 11:11 by alexandru.popescu01
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0