This is an old revision of the document!


Pattern Memory

Introducere

  • Jocul consta in memorare pattern-ului de culori in care se aprinde o matrice. Jucatorul poate castiga cat mai multe puncte pe masura ce avanseaza.
  • Scopul acestuia este de a pune la incercare, dar si de a dezvolta atentia la detalii. Astfel de jocuri pot fi utile in dezvoltarea personala

Descriere generală

  • LED-urile unei matrici se vor aprinde intr-un pattern generat random si vor sta aprinse doar cateva secunde.
  • Jucatorul trebuie sa retina acest pattern si sa il refaca folosind un joystick. Exista cateva culori posibile prin care acesta va trece. Daca rezultatul este corect, acesta va primi un numar de puncte proportional cu runda. In caz contrar, jocul se va reseta. In ambele situatii buzzer-ul va scoate un sunet potrivit.
  • Schema bloc:

Hardware Design

Piese necesare:

  • Arduino Uno R3
  • Breadboard
  • LED-uri
  • Buzzer
  • Joystick
  • LCD
  • Butoane
  • Fire

Export to PDF

pm/prj2022/arosca/memorare-pattern.1650568356.txt.gz · Last modified: 2022/04/21 22:12 by maria.brinza
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0