This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:arosca:memorare-pattern [2022/05/27 00:13] maria.brinza |
pm:prj2022:arosca:memorare-pattern [2022/05/27 08:29] (current) maria.brinza |
||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
**Autor:** [[maria.brinza@stud.acs.upb.ro|Maria-Cristina Brînză]] | **Autor:** [[maria.brinza@stud.acs.upb.ro|Maria-Cristina Brînză]] | ||
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
- | * Jocul consta in memorare pattern-ului de culori in care se aprinde o matrice. | + | * Jocul consta in memorarea pattern-ului de culori in care se aprinde o matrice. |
- | * Scopul acestuia este de a pune la incercare, dar si de a dezvolta atentia la detalii. Astfel de jocuri pot fi utile in dezvoltarea personala | + | * Scopul acestuia este de a pune la incercare, dar si de a dezvolta atentia la detalii. Astfel de jocuri pot fi utile in dezvoltarea personala. |
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
Line 51: | Line 51: | ||
* zeroValues() - reseteaza valorile pentru a reincepe un nou joc | * zeroValues() - reseteaza valorile pentru a reincepe un nou joc | ||
* wrongAnswerSound() / correctAnswerSound() - porneste buzzer-ul in functie de rezultatul obtinut. | * wrongAnswerSound() / correctAnswerSound() - porneste buzzer-ul in functie de rezultatul obtinut. | ||
+ | |||
+ | Cod sursa: {{:pm:prj2022:arosca:proiect_pm.zip|}} | ||
===== Rezultate obtinute ===== | ===== Rezultate obtinute ===== | ||
=== Demo === | === Demo === | ||
+ | https://www.youtube.com/watch?v=ze6ONo2SBAo&ab_channel=Maria-CristinaBrinza | ||
=== Proiect === | === Proiect === |