This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:arosca:memorare-pattern [2022/05/26 22:44] maria.brinza |
pm:prj2022:arosca:memorare-pattern [2022/05/27 08:29] (current) maria.brinza |
||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
**Autor:** [[maria.brinza@stud.acs.upb.ro|Maria-Cristina Brînză]] | **Autor:** [[maria.brinza@stud.acs.upb.ro|Maria-Cristina Brînză]] | ||
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
- | * Jocul consta in memorare pattern-ului de culori in care se aprinde o matrice. | + | * Jocul consta in memorarea pattern-ului de culori in care se aprinde o matrice. |
- | * Scopul acestuia este de a pune la incercare, dar si de a dezvolta atentia la detalii. Astfel de jocuri pot fi utile in dezvoltarea personala | + | * Scopul acestuia este de a pune la incercare, dar si de a dezvolta atentia la detalii. Astfel de jocuri pot fi utile in dezvoltarea personala. |
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
Line 12: | Line 12: | ||
=== Schema bloc === | === Schema bloc === | ||
- | {{:pm:prj2022:arosca:brz_bloc.jpg?300|}} | + | {{:pm:prj2022:arosca:brz_bloc.jpg?600|}} |
Line 22: | Line 22: | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
=== Schema electrica === | === Schema electrica === | ||
- | {{:pm:prj2022:arosca:pattern_memory.png?300|}} | + | {{:pm:prj2022:arosca:pattern_memory.png?600|}} |
- | {{:pm:prj2022:arosca:pattern_memory_page-0001.jpg?300|}} | + | {{:pm:prj2022:arosca:pattern_memory_page-0001.jpg?600|}} |
=== Piese necesare === | === Piese necesare === | ||
Line 34: | Line 34: | ||
* IR Remote | * IR Remote | ||
* Fire | * Fire | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===== Software Design ===== | ||
+ | === Medii de dezvoltare === | ||
+ | * Arduino IDE | ||
+ | * Tinkercad -- pentru realizarea schemei electrice | ||
+ | |||
+ | === Biblioteci === | ||
+ | * IRRemote.h - folosita la senzorul IR | ||
+ | * TonePlayer - folosita pentru a folosi buzzer-ul in paralel cu senzorul IR | ||
+ | |||
+ | === Functii === | ||
+ | * translateIR() - verifica input-ul primit de senzorul IR si modifica starea unui LED in functie de cazul respectiv. | ||
+ | * turnLEDsOn() - aprinde LED-urile dupa pattern-ul generat random | ||
+ | * turnLEDsOnGame() - aprinde becurile in functie de input-ul dat de jucator | ||
+ | * zeroValues() - reseteaza valorile pentru a reincepe un nou joc | ||
+ | * wrongAnswerSound() / correctAnswerSound() - porneste buzzer-ul in functie de rezultatul obtinut. | ||
+ | |||
+ | Cod sursa: {{:pm:prj2022:arosca:proiect_pm.zip|}} | ||
+ | |||
+ | ===== Rezultate obtinute ===== | ||
+ | === Demo === | ||
+ | https://www.youtube.com/watch?v=ze6ONo2SBAo&ab_channel=Maria-CristinaBrinza | ||
+ | |||
+ | === Proiect === | ||
+ | {{:pm:prj2022:arosca:proiect0.jpg?700|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:arosca:proiect1.jpg?700|}} | ||
+ | |||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | * Proiectul a fost realizat in intregime, rezultatul acestuia fiind cel dorit. | ||
+ | * Proiectul a fost foarte util pentru a intelege proiectarea cu microprocesoare, fiind o introducere draguta in Arduino. | ||
+ | |||
+ | ===== Jurnal ===== | ||
+ | * 20 - aprilie - 2022: Alegerea temei | ||
+ | * 21 - aprilie - 2022: Realizarea paginii de wiki | ||
+ | * 23 - mai - 2022: Inceperea proiectului - conectarea LED-urilor | ||
+ | * 25 - mai - 2022: Finalizarea proiectului | ||
+ | * 26 - mai - 2022: Finalizarea paginii de wiki | ||
+ | |||
+ | ===== Bibliografie ===== | ||
+ | * http://www.gammon.com.au/forum/?id=11504&reply=11#reply11 | ||
+ | * https://ocw.cs.pub.ro/courses/_media/pm/prj2021/agrigore/plusivo_nano_starter_kit_guide.pdf | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||