Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:arosca:memorare-pattern [2022/05/26 22:44]
maria.brinza
pm:prj2022:arosca:memorare-pattern [2022/05/27 08:29] (current)
maria.brinza
Line 2: Line 2:
 **Autor:** [[maria.brinza@stud.acs.upb.ro|Maria-Cristina Brînză]] **Autor:** [[maria.brinza@stud.acs.upb.ro|Maria-Cristina Brînză]]
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
-  * Jocul consta in memorare ​pattern-ului de culori in care se aprinde o matrice.  +  * Jocul consta in memorarea ​pattern-ului de culori in care se aprinde o matrice.  
-  * Scopul acestuia este de a pune la incercare, dar si de a dezvolta atentia la detalii. Astfel de jocuri pot fi utile in dezvoltarea personala ​+  * Scopul acestuia este de a pune la incercare, dar si de a dezvolta atentia la detalii. Astfel de jocuri pot fi utile in dezvoltarea personala
  
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
Line 12: Line 12:
  
 ===   ​Schema bloc === ===   ​Schema bloc ===
-{{:​pm:​prj2022:​arosca:​brz_bloc.jpg?​300|}}+{{:​pm:​prj2022:​arosca:​brz_bloc.jpg?​600|}}
  
  
Line 22: Line 22:
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
 ===   ​Schema electrica === ===   ​Schema electrica ===
-{{:​pm:​prj2022:​arosca:​pattern_memory.png?​300|}} +{{:​pm:​prj2022:​arosca:​pattern_memory.png?​600|}} 
-{{:​pm:​prj2022:​arosca:​pattern_memory_page-0001.jpg?​300|}}+{{:​pm:​prj2022:​arosca:​pattern_memory_page-0001.jpg?​600|}}
  
 ===   Piese necesare === ===   Piese necesare ===
Line 34: Line 34:
   * IR Remote   * IR Remote
   * Fire   * Fire
 +
 +
 +===== Software Design =====
 +===  Medii de dezvoltare ===
 +  * Arduino IDE
 +  * Tinkercad -- pentru realizarea schemei electrice
 +
 +===  Biblioteci ===
 +  * IRRemote.h - folosita la senzorul IR
 +  * TonePlayer - folosita pentru a folosi buzzer-ul in paralel cu senzorul IR
 +
 +===  Functii ===
 +  * translateIR() - verifica input-ul primit de senzorul IR si modifica starea unui LED in functie de cazul respectiv.
 +  * turnLEDsOn() - aprinde LED-urile dupa pattern-ul generat random
 +  * turnLEDsOnGame() - aprinde becurile in functie de input-ul dat de jucator
 +  * zeroValues() - reseteaza valorile pentru a reincepe un nou joc
 +  * wrongAnswerSound() / correctAnswerSound() - porneste buzzer-ul in functie de rezultatul obtinut.
 +
 +Cod sursa: {{:​pm:​prj2022:​arosca:​proiect_pm.zip|}}
 +
 +===== Rezultate obtinute =====
 +===  Demo ===
 +https://​www.youtube.com/​watch?​v=ze6ONo2SBAo&​ab_channel=Maria-CristinaBrinza
 +
 +===  Proiect ===
 +{{:​pm:​prj2022:​arosca:​proiect0.jpg?​700|}}
 +{{:​pm:​prj2022:​arosca:​proiect1.jpg?​700|}}
 +
 +===== Concluzii =====
 +  * Proiectul a fost realizat in intregime, rezultatul acestuia fiind cel dorit.
 +  * Proiectul a fost foarte util pentru a intelege proiectarea cu microprocesoare,​ fiind o introducere draguta in Arduino. ​
 +
 +===== Jurnal =====
 +  * 20 - aprilie - 2022: Alegerea temei
 +  * 21 - aprilie - 2022: Realizarea paginii de wiki
 +  * 23 - mai - 2022: Inceperea proiectului - conectarea LED-urilor
 +  * 25 - mai - 2022: Finalizarea proiectului ​
 +  * 26 - mai - 2022: Finalizarea paginii de wiki
 +
 +===== Bibliografie =====
 +  * http://​www.gammon.com.au/​forum/?​id=11504&​reply=11#​reply11
 +  * https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​_media/​pm/​prj2021/​agrigore/​plusivo_nano_starter_kit_guide.pdf
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2022/arosca/memorare-pattern.1653594272.txt.gz · Last modified: 2022/05/26 22:44 by maria.brinza
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0