This is an old revision of the document!
Joc pe un ecran LCD cu un personaj care trebuie sa sara peste obstacole. Saritura va fi facuta in momentul in care senzorul de lumina va identifica daca laserul sau lanterna folosite separat, sunt pornite. Buzzer-ul va fi folosit pentru a emite sunete in functie de rezultatul jocului: victorie sau infrangere. Victoria va fi asigurata in momentul in care jucatorul a reusit sa supravietuiasca timp de 100 de secunde fara a fi lovit de vre-un obstacol. Obiectele vor veni cu viteza mare, si pentru asta, jucatorul trebuie sa le incetineasca, tipand :). Exista 2 trepte de viteza, in functie de cat de tare se tipa. Vitezele vor fi date de culoarea LED-ului. Senzorul de sunet se va activa in momentul in care se apasa pe buton.
Jocul porneste cu un ecran de intro, pe care apare numele jocului, “Light the way Yell for Freedom”, nume relativ sugestiv. Jocul este inspirat din mecanica jocului Dino Run din browser-ul Google, atunci cand suntem offline, in care player-ul trebuie sa se urce pe obiecte, ca in cazul unui joc de tip Mario. Pentru a sari peste obiecte, am folosit un senzor de lumina, care atunci cand citeste o valoare a intensitatii luminii mai mare decat o valoare data, va sari peste obiect (sau va sari pur si simplu, tinand de sincronizarea noastra). Pentru a face jocul mai interesant, oferim posibilitatea de a alege o portiune de joc mai simpla, prin apasarea unui buton care activeaza un senzor de sunet. In momentul in care senzorul se activeaza trebuie sa tipam puternic (daca nu o facem, jocul va ramane pe nivelul hard :) ), pana beculetul RGB se va activa. In momentul acesta, daca becul este rosu, suntem pe dificultate Hard, iar daca este pe culoarea verde, atunci avem o dificultate normala. Atenie !!! Dificultatea normala nu va ramane permanent la fel, ea va trece la un moment dat inapoi in faza de dificultate Hard.
Lista componentelor folosite:
TBA
TBA
TBA