This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:arosca:gabriel.oprea2111 [2022/05/27 23:42] gabriel.oprea2111 [Bibliografie/Resurse] |
pm:prj2022:arosca:gabriel.oprea2111 [2022/05/27 23:57] (current) gabriel.oprea2111 [Descriere generală] |
||
---|---|---|---|
Line 18: | Line 18: | ||
* Jocul va fi conceput prin desenarea elementelor pe ecran, considerand o executie a functiei de loop drept un frame. Ecranul nu suporta o rata de refresh prea mare; motiv pentru care animatiile prea complexe au fost imposibil de realizat. Cu toate acestea, am facut anumite optimizari pentru a putea reda jocul cu o viteza buna si cu un aspect grafic placut. | * Jocul va fi conceput prin desenarea elementelor pe ecran, considerand o executie a functiei de loop drept un frame. Ecranul nu suporta o rata de refresh prea mare; motiv pentru care animatiile prea complexe au fost imposibil de realizat. Cu toate acestea, am facut anumite optimizari pentru a putea reda jocul cu o viteza buna si cu un aspect grafic placut. | ||
- | * Pentru a ne juca, ne folosim de touchscreen-u ecranului. | + | * Pentru a ne juca, ne folosim de touchscreen-ul ecranului. |
* Folosind un breadboard pe care jucatorul il are la indemana, acesta isi poate __customiza pasarea__ prin apasarea unui buton. De asemenea, utilizatorul poate vedea in timp real la ce nivel de dificultate a ajuns, in functie de cate LED-uri sunt aprinse. Jocul va avea __5 niveluri progresive de dificultate__. | * Folosind un breadboard pe care jucatorul il are la indemana, acesta isi poate __customiza pasarea__ prin apasarea unui buton. De asemenea, utilizatorul poate vedea in timp real la ce nivel de dificultate a ajuns, in functie de cate LED-uri sunt aprinse. Jocul va avea __5 niveluri progresive de dificultate__. |