Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:arosca:darian.vrabie [2022/05/24 01:30]
darian.vrabie
pm:prj2022:arosca:darian.vrabie [2022/05/24 02:12] (current)
darian.vrabie
Line 4: Line 4:
 ===== Descriere generala ===== ===== Descriere generala =====
    * Jocul are 2 "​caractere":​ masina controlata de jucator, care se afla in partea inferioara a matricei de LED-uri, si masinile ce vin de pe partea opusa. Scopul jocului este simplu: nu te ciocni cu celelalte masini pentru cat mai mult timp.    * Jocul are 2 "​caractere":​ masina controlata de jucator, care se afla in partea inferioara a matricei de LED-uri, si masinile ce vin de pe partea opusa. Scopul jocului este simplu: nu te ciocni cu celelalte masini pentru cat mai mult timp.
-{{:​pm:​prj2022:​arosca:​diag_gen.png?​800|}}+{{:​pm:​prj2022:​arosca:​diag_gen.png?​700|}}
 ===== Implementare Hardware ===== ===== Implementare Hardware =====
 Componentele necesare: Componentele necesare:
Line 25: Line 25:
     * Se observa de asemenea prezenta a doua butoane. Ele sunt folosite pentru a misca masina jucatorului in stanga si in dreapta.     * Se observa de asemenea prezenta a doua butoane. Ele sunt folosite pentru a misca masina jucatorului in stanga si in dreapta.
 ===== Schema hardware ===== ===== Schema hardware =====
-todo+{{:​pm:​prj2022:​arosca:​diag_hardware.png?​800}}
  
 ===== Implementare software ===== ===== Implementare software =====
Line 34: Line 34:
          * Variabila ce denota linia pe care un inamic va aparea este de asemenea schimbata intr-o intrerupere,​ insa de data aceasta folosesc o intrerupere pe timerul intern.          * Variabila ce denota linia pe care un inamic va aparea este de asemenea schimbata intr-o intrerupere,​ insa de data aceasta folosesc o intrerupere pe timerul intern.
          * Miscarea inamicului este tratata in aceeasi intrerupere. La un anumit interval de timp, creste indexul coloanelor pe care sunt "​desenati"​ inamicii.          * Miscarea inamicului este tratata in aceeasi intrerupere. La un anumit interval de timp, creste indexul coloanelor pe care sunt "​desenati"​ inamicii.
 +     * Inamicii pot veni de pe maxim 3 linii (mereu ramane una libera), la intervale aleatorii.
      * Coliziunea jucatorului cu un inamic este tratata la fiecare ciclu. Daca o masina inamica ajunge pe aceleasi coloane si aceeasi linie cu jucatorul, jocul se opreste, se aprind toate led-urile pentru a semnala acest lucru, si jocul o ia de la capat.      * Coliziunea jucatorului cu un inamic este tratata la fiecare ciclu. Daca o masina inamica ajunge pe aceleasi coloane si aceeasi linie cu jucatorul, jocul se opreste, se aprind toate led-urile pentru a semnala acest lucru, si jocul o ia de la capat.
  
 ===== Rezultat final ===== ===== Rezultat final =====
-   *  +   ​* ​Video: https://​www.youtube.com/​watch?​v=uSwPenMtLd0 
-===== Bibliografie/​Resurse/​Ghiduri folosite =====+===== Concluze ===== 
 +   * Acest proiect m-a invatat <​del>​ca trebuie sa ma apuc mai devreme de proiecte<​/del> cum functioneaza un shift register folosit pentru a controla foarte multe LED-uri. De asemenea, am aprofundat conceptul de intrerupere,​ atat intreruperi hardware cat si folosirea unui timer intern. 
 +===== Resurse/​Ghiduri folosite =====
    * Canalul DroneBot Workshop https://​www.youtube.com/​c/​Dronebotworkshop1 pentru:    * Canalul DroneBot Workshop https://​www.youtube.com/​c/​Dronebotworkshop1 pentru:
            * Cum sa folosesc un cip shift register            * Cum sa folosesc un cip shift register
            * Aprofundare intreruperi            * Aprofundare intreruperi
    * Laboratoare PM    * Laboratoare PM
 +===== Download cod sursa =====
 +   * https://​github.com/​darian1901/​retro_racing_game_arduino
 <​note>​ <​note>​
-    Jocul original: https://​www.youtube.com/​watch?​v=H-L_ra5kT3k+    Jocul original, inspiratia acesui proiect: https://​www.youtube.com/​watch?​v=H-L_ra5kT3k
 </​note>​ </​note>​
  
pm/prj2022/arosca/darian.vrabie.1653345008.txt.gz · Last modified: 2022/05/24 01:30 by darian.vrabie
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0