This is an old revision of the document!
Cutie Muzicala
Introducere
Cutia muzicala poate fi un mijloc de recreere, o decoratiune interactiva sau chiar o jucarie pentru copii.
Aceasta are ca functionalitati principale redarea de melodii si rotirea simultana a unei figurine balerina, cu posibilitatea alegerii melodiei de catre utilizator, precum si modificarea volumului de redare. De asemenea, pornirea si oprirea cutiei muzicale este automata, la momentul deschiderii capacului acesteia.
Descriere generală
Cele doua functionalitati sunt declansate la detectia unei schimbari ale intensitatii luminoase. Acest lucru este realizat prin plasarea unui senzor de lumina in interiorul cutiei, senzor care va percepe o diferenta atunci cand utilizaorul va deschide capacul cutiei si lumina din exterior va patrunde.
Cat timp cutia este deschisa, balerina din mijloc se va roti cu ajutorul unui servomotor si se va auzi o melodie de la un buzzer in fundal. Daca utilizatorul doreste sa schimbe melodia, are la dispozitie butoane care ii permit alegerea alteia. De asemenea, poate ajusta volumul melodiei cu ajutorul unui potentiometru.
La scaderea intensitatii luminoase (semn ca a fost inchis capacul), intregul mecanism se va opri.
Schema bloc:
Hardware Design
Lista de piese:
Arduino
Breadboard
Senzor lumina
Servomotor
Buzzer
Matrice 4×4 de butoane
Potentiometru
Fire
Schema electrica
===== Software Design =====
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
===== Rezultate Obţinute =====
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
===== Concluzii =====
===== Download =====
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
===== Jurnal =====
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
===== Bibliografie/Resurse =====
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF