LED Matrix

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • o matrice LED care afiseaza mesaje,diverse simboluri sau desene
  • uz recreativ
  • ideea de a avea un accesoriu electronic care poate fi folosit in moduri creative
  • comunicarea sau transmiterea de mesaje intr-un mod diferit

Descriere generală

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • Arduino Uno board
  • LED Matrix 8×8
  • IC1- MAX 7219
  • R1 – 10 KΩ
  • C1 – 0.1 µF
  • C2 – 10 µF

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • Arduino IDE
  • Librarii aditionale: LED Control
#include <LedControl.h>
 
int DIN = 13;
int CS =  12;
int CLK = 11;
 
 
byte E[8] = {0x3C,0x20,0x20,0x3C,0x20,0x20,0x20,0x3C};
byte L[8] = {0x20,0x20,0x20,0x20,0x20,0x20,0x20,0x3E};
byte C[8] = {0x1C,0x20,0x20,0x20,0x20,0x20,0x20,0x1C};
byte T[8] = {0x7C,0x10,0x10,0x10,0x10,0x10,0x10,0x10};
byte R[8] = {0x38,0x24,0x24,0x28,0x30,0x28,0x24,0x24};
byte O[8] = {0x1C,0x22,0x22,0x22,0x22,0x22,0x22,0x1C};
byte N[8] = {0x42,0x62,0x52,0x52,0x4A,0x46,0x46,0x42};
byte I[8] = {0x38,0x10,0x10,0x10,0x10,0x10,0x10,0x38};
byte S[8] = {0x1C,0x20,0x20,0x10,0x08,0x04,0x04,0x38};
byte smile[8]=   {0x3C,0x42,0xA5,0x81,0xA5,0x99,0x42,0x3C};
byte neutral[8]= {0x3C,0x42,0xA5,0x81,0xBD,0x81,0x42,0x3C};
byte frown[8]=   {0x3C,0x42,0xA5,0x81,0x99,0xA5,0x42,0x3C};
 
LedControl lc=LedControl(DIN,CLK,CS,1);
 
void setup(){
 lc.shutdown(0,false);       
 lc.setIntensity(0,5);
 lc.clearDisplay(0);
}
 
void loop()
{ 
   printByte(smile);     
   delay(1000);
 
   printByte(neutral);     
   delay(1000);
 
   printByte(frown);     
   delay(1000);
 
   printByte(E);     
   delay(1000);
 
   printByte(L);
   delay(1000);
 
   printByte(E);     
   delay(1000);
 
   printByte(C);     
   delay(1000);
 
   printByte(T);     
   delay(1000);
 
   printByte(R);     
   delay(1000);
 
   printByte(O);     
   delay(1000);
 
   printByte(N);     
   delay(1000);
 
   printByte(I);     
   delay(1000);
 
   printByte(C);     
   delay(1000);
 
   printByte(S);     
   delay(1000);
 
   lc.clearDisplay(0);
   delay(1000);
}
 
 
void printByte(byte character [])
{
  int i = 0;
 
  for(i=0;i<8;i++)
  {
    lc.setRow(0,i,character[i]);
  }
}

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/apredescu/led_matrix.txt · Last modified: 2022/05/27 21:52 by laura_mihaela.duran
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0